قديم 16-12-2007, 01:15 AM  
  مشاركة [ 50 ]
draculaghost2007 draculaghost2007 غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
draculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقدير
draculaghost2007 draculaghost2007 غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
draculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقديرdraculaghost2007 يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: ما العيب فى أن أكون مضيفة جوية ؟؟؟

مع أحترامى للجميع بس أخى دراكولا انت مزودها حبتين وواخد الموضوع تحدى

الموضو ع دة للنقاش وأبداء الراى مش عشان أفرض رأى
وبعدين ولا تصويت ولاحاجة ومش عشان الاغلبية بيمانعو عمل المضيفة يبقى همة رأيهم صح ياريت نفكر بطريقة أنضج من كدة
ونحن لا نزكى أنفسنا على الله ولا عياذ ب لله يا أخى الجهنى
ولحد الأن كل الكلام الى بتعيدو وتقولوة كان ردى علية واضح ومقنع لاكن أنتو عاملين نفسكم مش شايفين
وأتقبلو أنتو كلامى وتحياتى

أولاً يا اخت رونا أنا مفرضتش رأيي و لا حاجة و أصلاً في المنتديات محدش يقدر يفرض رأيه لأننا بنتعامل من خلال شبكة عن طريق الكتابة فقط و محدش له كلمة على التاني فأكيد أنا مكنتش بفرض رأيي
ثانياً أنا مش مزودها حبتين و لا حاجة برضه و لكن الكابتن أحمد موسى هو اللي كبر الموضوع و قال كلام بجد لا يعقل زي احنا نقعد في البيت نغير للعيال و نرضعهم و الستات هما اللي يشتغلوا و يراعوا مصالحنا و يصرفوا علينا فاضطريت أن أستخدم نفس أسلوب التضخيم للرد على هذا الكلام
ثالثاً التصويت مفيش فيه مشكلة خالص والله
مش أنتي كتبتي الموضوع اصلاً عشان تعرفي آراء الأعضاء في الموضوع أهو أنتي بالطريقة دي هتعرفي رأي الأعضاء في الموضوع و بالنسب المئوية كمان
ثالثاً أنا كما ذكرت قبل ذلك ناضج و الحمد لله و تفكيري واسع ومش محدود
رابعاً أنتي بتقولي إن الكلام انا عمال اعيد و أزيد فيه و أنتي كان ردك عليه واضح ومقنع و أنا أحب أقولك أنه كان واضح و لكن غير مقنع بالمرة
خامساً أنتي بتقولي إن احنا عاملين نفسنا مش شايفين أقولك تفتكري أنا أنا بعمل كده ليه
يعني في بيني و بينك حاجة مثلاً
هل تعتقدي إني مثلاً أعرفك و بتعمد أضايقك
بصراحة عبارة أنتو عماملين نفسكم مش شايفين دي مكانش ليها لازمة خالص

و تقبلي تحياتي
draculaghost2007 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس