الموضوع: ما هذا المحرك
قديم 04-07-2013, 11:46 PM  
  مشاركة [ 15 ]
الصورة الرمزية abu_abdalah
abu_abdalah abu_abdalah غير متواجد حالياً
-=باذن الله مهندس طائرات=-

شكر غيره: 170
تم شكره 161 مرة في 143 مشاركة
abu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

abu_abdalah abu_abdalah غير متواجد حالياً
-=باذن الله مهندس طائرات=-

الصورة الرمزية abu_abdalah

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 170
تم شكره 161 مرة في 143 مشاركة
abu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقدير

صراحة اخى انت ما قصرت فى شئ ولكن كده انا اتقفلت من الهوايه ادام السعر وصل ل 1000 جنيه يعنى كده خلا انا اطمنت
انى مش هعمل طائره خالص بلدنا دى بلد غريبه والله مفيهاش حاجه مظبوطه على العموم شكرا اخى وانت والله ماقصرت فى شئ خالص خالص انا هحاول انسى كلمة طياره اصلا
والله انا هموت من الزعل والله دا انا كمان شويه هعيط معلش اخى استحملنى لانى مصدوم شويه
ولكن هناك باب واحد ليجعلنى ارجع للموضوع وهو ان تقول لى ان كان ممكن اعمل طائره ازاى من الادوات المتوفره عندى المهم انى عايز اى حاجه تطير وان لم يكن هناك اى شئ عن عمل طائره بادوات بسيطه
يبقى خلاص عليه العوض ومنه العوض واشكرك جدا معلش طولت انا بشكرك جدا والله على تعبك معى
ولكن اتمنى انك تحاول وان لم تستطع والله لن الومك ابدا فلقد اتعبتك كثيرا جدا ولكن اتمنى ان تجد لى حل
لما انا فيه واشكرك جدا

هلا اخوي الغالي ...

لا حول ولا قوة الا بالله ... لا تتحبط كثير اخوي الغالي ,,, اكيد في حل ممكن تخميني غلط والله اعلم ...

خلني اشوف انت بالضبط ايشي بغيت من قطع حاول تبحث عنها بدون ما تشتريها وعطني جميع روابطها لكي اشوف لك سعرها مع الشحن , عشان نعرف السعر بالضبط.

اذا ما ضبطت ممكن احاول اشوفلك طائره رخيص بنائها وقطعها ... في طائره micro هل توافق بيها ؟؟ ممكن احاول اشوف هرجتها لانو الصراحه ما قد بنيت طائرات micro اي بكبر كف اليد تقريبا .. في اخوي الغالي والحبيب او نواف قد عمل لها موضوع لكن للاسف الصور معطوبه, اتفضل ممكن يفيدك :

مشروع صناعة طائره مايكرو - هذا هو التحدي

اتمنى لك التوفيق في الهوايه اخي محمد.
التوقيع  abu_abdalah
..ادعوا للوالد بالشفاء,شاكر لكل من دعى لوالديَ..
اسمح للدمع ان يترقرق خوفا من الله فهو شفيعك من النار,ارجوا سماع الفيديو .توب يا عبد الله.
abu_abdalah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس