الموضوع: خيبة امل مصرية
قديم 04-03-2013, 02:49 PM  
  مشاركة [ 12 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

الى عايز اوصلة للناس
ان المحل مش غالى
هوا بيجيب مركات غالية فى الاصل (هوا حر)
هو انت ينفع تجبر محل عربيات مرسيدس انة يبيع 128 علشان الى مش قادر على المرسيدس !!!

ارجو تدبر الكلام قبل قولة

ادخل على tower hobbies و شوف اسعار المركات و شحنها كام
مثال المتور ال OS .46 المتداول بين الجميع
عند تور هوبى بى 146 دولار (منغير شحن و جمارك) و عند هوبى 25 بحوالة 800 جم

احسب سعر الحاجة برة (نفس المركة ) و شحنها و جماركه

و رجاء عدم التقيم على اسعار هوبى كينج لان دى حاجات شغالة كويس بس مش بنفس سعر المركات الاصلى زيها زى اى حاجة صناعة صينى بجودة كويس

عموما علشان الناس ترتاح انا عرفت ان المحل هيقفل خلاص اصلا

عادى يقفل او ميقفلش زى ما انتا كاتب فوق ( هوا حر ) ثانيا يا سعادة الباشا الجمارك و الشحن مش غالية و بتاع زى ما الناس مفكرين بيحسسونى انها عفريت
و ثانيا يا غالى اولا لا يحق لك بأى شكل من الاشكال أنك تحرج عضو سواء كان أصغر منك سنا أو أقل منك تعليما أو فى المستوى المادى ... عشان لو هنتكلم فى الحاجات دى مش هنخلص و عيب أوى أوى ... ثالثا انا محترمك لسنك بس ردك على العضو ضايقنى جدا جدا جدا بس المشكلة انى واخد اكتر من مخالفة فى المنتدى غير كده كنت رديت عليك رد مش ظريف ....
و لو محل هيبيع مرسيدس و مش هيبيع 128 ... يبقى ده محل للطبقة الغالية و المفروض من الاول ان احنا منديش أهتمام لحد طماع و بياخد فى الحاجة أكتر من تمنها بكتير جدا
و عادى ما يقفل احنا مش خسرانين حاجة و ده رزق ربنا كاتبو لو ربنا كاتبله انه يقفل هيقفل لو ربن كاتبله انه يشتغل هيشتغل ... هذا ما عندى و راجعت الكلام و مفيهوش أى لفظ خارج و الحمدلله
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس