الموضوع: خيبة امل مصرية
قديم 03-03-2013, 11:24 AM  
  مشاركة [ 8 ]
الصورة الرمزية abu_abdalah
abu_abdalah abu_abdalah غير متواجد حالياً
-=باذن الله مهندس طائرات=-

شكر غيره: 170
تم شكره 161 مرة في 143 مشاركة
abu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

abu_abdalah abu_abdalah غير متواجد حالياً
-=باذن الله مهندس طائرات=-

الصورة الرمزية abu_abdalah

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 170
تم شكره 161 مرة في 143 مشاركة
abu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقديرabu_abdalah يستحق الثقة والتقدير

برجاء مراجعة الاسعار على مواقع الشركات برة قيل الحكم على السعر !!
سعر هوبى 25 نفس اسعار tower hobbies
و قبا ما تقول اصل فى hobbyking مش عارف بكام برجاء مراجع المركة الاول و احسب لو هتجيب بنفسك انك لسة هتدفع شحن و جمارك ممكن يوصلو لضعف سعر الحاجة الى هتجبها

المشكلة ان الناس مش عايزة تقتنع ان دى هواية مكلفة فى الاصل و ليست فى متناول الجميع
و دة واقع لازم الناس تفهمة بدل ما تهاجم وخلاص عن عدم درياة بالتفاصيل

هلا اخوي ,, طيب اسفين ...
ولكن نحنا عندنا خبره اكثر من 5 سنوات ونحنا في هذ االمنوال للاسف .. ومثل ما بينت ان بعض الشباب عجبهم الحال , اي ان السعر عجبهم .. وبعض الشباب ما عجبهم الحال , وانا من الناس الي ما يعجبهم السعر من الرغم ان الجوده عاليه جدا ,,, ليش اخذ شي عالي الجوده مثل سعره وفي شي اقل كلفه وما نقول ضعيف او بايخ ولكن بمشي معاك سنتين, فقط لكي اتعرف على الهوايه واتعلمها...
وكمان ليش يعني المحلات تجيب اي شي غالي جدا ؟؟ طيب على الاقل قطع تكون رخيصه عشان المبتدئين يقدروا يخشوا الهوايه على الاقل بشي بسيط يتعرفوا عليها ما في خصاره ..لا تقولوا المحل ما راح اكسب الله يرضى عليكم اجمعين ,,,هو سؤال واحد ::::::: كيف هوبي كينق كاسبه وماشيه في عملها واهم شي شهرتها للسما ؟؟؟

صراحه انا اعترف باني ما ذهبت الى المحل ولكن الشباب ما يعطونا تجاربهم الحسنه مع المحلات ,, وانا ااسف اذا اخطأت في حقوقكم ولكن انا ايضا اهتم بحقوق المبتدئين والناس اجمعين.

ان احسنت فمن الله , وان اخطأت فمني والشيطان .. اعتذر لكم جميعا

اتمنى لك ولكم التوفيق
التوقيع  abu_abdalah
..ادعوا للوالد بالشفاء,شاكر لكل من دعى لوالديَ..
اسمح للدمع ان يترقرق خوفا من الله فهو شفيعك من النار,ارجوا سماع الفيديو .توب يا عبد الله.
abu_abdalah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس