قديم 27-01-2013, 11:44 AM  
  مشاركة [ 25 ]
الصورة الرمزية tariq mohamed
tariq mohamed tariq mohamed غير متواجد حالياً
Advanced Flight Student on IVAO

شكر غيره: 367
تم شكره 48 مرة في 31 مشاركة
tariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقدير
tariq mohamed tariq mohamed غير متواجد حالياً
Advanced Flight Student on IVAO

الصورة الرمزية tariq mohamed

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 367
تم شكره 48 مرة في 31 مشاركة
tariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقديرtariq mohamed يستحق الثقة والتقدير
Babaw

اخ العزيز نصيحة مجرب بلاش تتعلم الحاجة اللى انت مبتحبهاش لانها متعبة جدا . اتعلم الحاجة اللى بتحبها و مفيش حاجة اسمها خايف عشان ممكن ملقيش شغل لازم يكون فى تفاؤل .. يعنى خلص الرخص و التايب ريتينج و الاين ترينينج و ان شاء الله هتلاقى.. .اسعى ياعبد و انا اسعى معاك .. اما انا تجربتى بدرس هندسة فى سنة تانية و هحوال طيران قريبا لانى بعشق مجال الطيران و فعلا خلاص قررت لانى مش بحب هندسة خالص و سبب دخوالى للهندسة كان لنفس طريقة تفكيرك و لكن و الله متعبة جدا و صعبة لانى مبحبهاش ..و الان بحضر نفسى عشان احوال طيران و ربنا يوفقك و اتمنى لك كل الخير

اخ My name is pilot أنا أمر بنفس تجربتك والآن أنا في سنة ثانية بكالوريوس هندسة كهربائية .. بس أنا قررت ان اكمل دراستي إن شاء الله ... بعدين الله ييسر طيران .. أتمنى التوفيق للجميع ..
التوقيع  tariq mohamed
tariq mohamed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس