قديم 01-01-2013, 01:48 AM  
  مشاركة [ 11 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

تسلم كابتن .
المعالج i5-3570 K اختيار جيد للمحاكى . كذلك كرت الشاشة حسب رأييى ابتعد عن الكروت
مكسورة السرعة حتى لو كانت من المصنع. للمحاكى لن تحتاج لكسر سرعة كرت الشاشة طالما
الكرت من الفئات gtx 500 أو gtx 600 اعتماد المحاكى على كرت الشاشة ليس كبير جدا ولن
تستفيد من كسر سرعة GPU الكرت او تختار كرت مكسور السرعة .المهم بكرت الشاشة هو
دعمه لتقنية الشيدر 2.0 او 3.0.

من الى انا شايفه يا كابتن ان ال650 أحدث من ال560 بس
انا مش عارف ليه مقلق من فرق السعر لصالح ال650 بقول ان أكيد فى حاجة احسن فى ال560Ti عشان فرق السعر الى بينهم ؟!!!!
رأيك أيه ؟

و دى بتاع ال560 تى أى

يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً