قديم 22-12-2012, 06:39 PM  
  مشاركة [ 31 ]
الصورة الرمزية Cpt.Majed
Cpt.Majed Cpt.Majed غير متواجد حالياً
][ مشرف ][
][ الأقسام التعليمية ][

شكر غيره: 31
تم شكره 138 مرة في 48 مشاركة
Cpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Cpt.Majed
Cpt.Majed Cpt.Majed غير متواجد حالياً
][ مشرف ][
][ الأقسام التعليمية ][

الصورة الرمزية Cpt.Majed

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 31
تم شكره 138 مرة في 48 مشاركة
Cpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقديرCpt.Majed يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Cpt.Majed

طب يا كابتن ماجد انا عندى كام سؤال .. صديقى مش عاوز يدرس فى مصر عشان الأسعار و كده ف بعد أذنك
270 ساعة منهم 70 مالتى أو 100 ماتلى و الباقى سنجل و الرخص التلاتة من الصفر للكوميرشيال
طبعا مع الأقامة و السكن يعملوا كام أن شاء الله ؟ و المدة قد أيه و أكيد انتا عارف ان الطلاب العرب واخدين على نظام الدراسة المنتظم بتاع كل يوم كل يوم ب هيبقى عادى بالنسبالنا أتمنى رد شافى منك يا كابتنا الغالى

اهلا اخوي

بالنسبه للبرامج الخاصه تقدر ترسلهم ايميل وهما راح يعطوك السعر التقريبي
لأني مثل ما قلت سابقاً انهم بيعملو تخفيض للبرامج الخاصه فصعب اعطيك سعر من عندي

التوقيع  Cpt.Majed

مشاركاتك مرآة لشخصيتك فلتجعلها دائمًا لامعه وشاهدة لك امام ربك

Airline Pilot

Cpt.Majed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس