قديم 30-07-2012, 09:21 PM  
  مشاركة [ 16 ]
الصورة الرمزية MЯ.Osten
MЯ.Osten MЯ.Osten غير متواجد حالياً
Mohammed Wagdy

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
MЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى MЯ.Osten
MЯ.Osten MЯ.Osten غير متواجد حالياً
Mohammed Wagdy

الصورة الرمزية MЯ.Osten

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
MЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقديرMЯ.Osten يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى MЯ.Osten
Egyptairicon

اقتراب رائع كنت ماشي تماما على التشارت من ناحية الملاحة الـLATERAL NAV بس كان بودي لو عطيتنا لمحة عن الارتفاعات و السرعات من خلال ابراز شاشتي الـ PFD /ND عشان يمكن لنا مزيد من التقييم خصوصا و أنك عملت OVERSHOOTING شوية للمدرج

فيما يخص الاصطفاف مع المدرج و النزول على الجلايد فكل شيء عظمة على عظمة يا كابتن محمد وجدي
اما التاتشداون فكان سلسا سلاسة احترافية احسدك عليها و كان أيضا تماما على السنترلاين
الحقيقة عمل بديع و امكاناتك رهيبة و مجرد تفكيرك في عمل هذه الابروش يحسبلك فما بالك بتنفيذ فعلي و ناجح لاصعب أبروش على وجه الأرض
تقبل فائق تحياتي و تقديري لمستواك العالي و خلقك الرفيع

كابتن ايمن كبير طياري المحاكي و كبير مشجعي ريال مادريد تشكر يا كبير علي ردك و انا ولله بيبقي نفسي بس المشكله ان FSRECORDER بيخلي كل حاجه زي مهي كأني لسا داخل بطياره الاوتوبيلوت مقفول مفيش روت الارتفاع كما هوه 10 الاف سبيد 100 كأنا بظبط واقف عند الجيت علشان كده بصور من فوق الاوتوبيلوت بس ان شاء الله في الفيديوهات القادمه راح اظهرهم شكرا يا كبير علي ردك
التوقيع  MЯ.Osten
MЯ.Osten غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس