قديم 16-02-2012, 02:00 PM  
  مشاركة [ 5 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

احسنت و ايضا كما اضاف الكابتن انه مش فى كل الطائرات او كل طائرات البوينج بتكون الفلابس على خمسة و ايضا سرعة الاقلاع مش واحدة فى كل طائرات البوينج ولا كل الطائرات التانية بيبقى على حسب وزن الطائرة و طول المدرج لذلك اذا كانت حمولة الطائرة ثقيلة ف أانا انصح بأختيار مدرج طويل نسبيا عشان يديك السرعة الكافية للاقلاع الامن و المريح بالطائرة لكن انا لا الومك انا مكنتش اعرف حاجة اول ما بدأت اطير على السيميلوتر المفروض بقا ان احنا ناس كبار ف نقول سيميلوتر لأنها مش لعبة و اتمنى الافادة للجميع اهم حاجة من المبتدئين انكم تبدؤا بالطائرات الصغير زى الالترا لايت و السسنا و انا والله بدات بيهم فى بدايتى خالص مكنتش بعرف اهبط بالسسنا لكن مع التدريب بقينا نهبط بالتربل 7 و البوينج 747 و الاير بص 340 ا
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس