قديم 09-07-2011, 12:04 AM  
  مشاركة [ 10 ]
الصورة الرمزية رامى سراج الدين
رامى سراج الدين رامى سراج الدين غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
رامى سراج الدين مازال في بداية الطريق
رامى سراج الدين رامى سراج الدين غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

الصورة الرمزية رامى سراج الدين

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
رامى سراج الدين مازال في بداية الطريق
Qatarairways رد: عندي مقابلة يوم 21 مع طيران الامارات فى دبى

العفو و لامؤاخذه عالتاخير
بالنسبه لامتحان الانجليزي بتاعهم مش سهل يعني لازم مستواك يكون فوق المتوسط بشويه عشان تعدي, امتحان الانجليزي اللي دخلته كان يوم 28/5 في فندق فيرمونت وكانت مدته ساعه واحده وكان فيه كل حاجه توصيل ونقط و كان فيه موضوع البراجراف نصيحتي ليك انك تخلي اليراجراف في الاخر عشان الوقت حيكون ضيق يالنسيه للامتحان,, بالنسيه للوزن والطول هما مبيقيسوش الوزن بس لازم يكون متوافق مع الطول.. وبالتوفيق,

بص يا برنس
زى ما قالك بلين نوز كده بالظبط
روح وخليك هادى وواثق ف ربنا وواثق ف امكانياتك وف نفسك

وان شاء الله تعدى وتنجح
عديت الانجليش تيست بامر الله هتخش على الاى كيو كويسشن ودى انتا ونصيبك فيها ... حاول تختار الاجابات الصح اوى لان ايه بى سى دى الاختيارات يعنى هيكونوا قريبن من بعض اوى للصح .. لو ربنا كرمك وعديت الاكيو هيقولوا النتيجة عشان الفاينال .. وصلت الفاينال انا بقلك ان شا ءالله تبقى كابين كرو .... بعدها هيبعتولك يا بالموبيل اتصال يا اما رسالة بالاميل اللى انتا حاطه فى السى فى بتاعك اللى قدمته فى الاول رسالة فيها مبروك وتفاصيل الميل كالاتى :

تاكيد على الايميل انه وصلك.. ترد بطريقة شيك وبروفشنال انك استلمته وماشى فى الاجراءات
برى ميديكال تيست فورم شيت ( بالنسبالى فى القطرية كان وقتين طبعتهم وكان 6 ريبورتات مطلوبين من صدر ودم وعين واذن ...

جواز سفرك صالح المدة

بعدها ان شاء الله يبعتلوك الميديكالك كليرنس والاوفر ليتر
وبالتوفيق ليك يا برنس

ملحوظة : انا ربنا كرمنى فى القطرية للطيران كان اوبن داى معمول فى ابوظبى وماشى فى اجراءات الطبى وكل الى كتبتهولك مريت بيه وحصل معايا

ربنا يكرمك يارب

اخوك رامى سراج الدين
رامى سراج الدين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس