قديم 21-06-2011, 05:12 PM  
  مشاركة [ 68 ]
الصورة الرمزية Cpt.Ǎỵ₥ạη
Cpt.Ǎỵ₥ạη Cpt.Ǎỵ₥ạη غير متواجد حالياً
مشرف سابق

شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 7 مشاركة
Cpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

Cpt.Ǎỵ₥ạη Cpt.Ǎỵ₥ạη غير متواجد حالياً
مشرف سابق

الصورة الرمزية Cpt.Ǎỵ₥ạη

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 7 مشاركة
Cpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقديرCpt.Ǎỵ₥ạη يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: ₪₪₪ الاسئلة والاستفسارات وحلول المشاكل للايفاو ₪₪₪

السلام عليكم

انا كنت عايز اعرف حاجة واحدة بس ناقصاني في الايفاو و هي كيفية الانضمام للسكتور ازاي ابعت للمدير او ازاي انضم الطريقة وكيفية المراسلة واية المطلوب عشان انضم

الحاجة التانية اية هو الفيرتوال ايرلاين وانا انضميت لانجن و مصر للطيران اية اللي ممكن اعملة بعد الانضمام ليهم وازاي اقدر اشتغل علية
واسف عالاطالة وشكرا

مافهمت عليك وش تقصد في او طلب ,,

الفيرتشوال شركة طيران تشبيهية تحاكي الواقع ,, يعني فيورتشال مصر للطيران يعطيك كول ساين تطير فيه وتستخدمه وترسل تقارير الرحلات من خلاله , ومش شرط تطير بالكول ساين المصري تقدر تطير بأي كول ساين بدون الاشتراك حتى في الفيورتشال لاي خطوط ,,
التوقيع  Cpt.Ǎỵ₥ạη
Cpt.Ǎỵ₥ạη غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس