قديم 02-06-2011, 04:36 PM  
  مشاركة [ 1569 ]
روضى روضى غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
روضى مازال في بداية الطريق
روضى روضى غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
روضى مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: النقاش حول خطة توظيف ملاحى الخدمه الجويه بالخطوط السعوديه لعام 2011

ياحبيبة قلبي انا مبألفش ولا بجيب من دماغي الكلام ده, انا عملت سيرش ع النت عن Bulats وخصوصا الامتحان ال writing وطلعتلي التوبيكس اللي هنكتب فيها منها produts & services- buying & selling - marketing - HR كده يعني, انا دارسه الحاجات دي كلها وفاهمة بقول ايه وكمان الكتب بتاعتنا كانت بتيجي من برة من انجلترا وامريكا, وبعدين انا مجبتش سيرة ال balance sheet لان دي محاسبة وكمان مجبتش سيرت اقتصاد؟؟!! البيزنس حاجة تانية خالص ومرتبط اكتر بالحياه العامة, حتى لودخلتي في منتدى حويمض هتلاقي بنت برضو بتقول ان الامتحان هيكون سهل اكتر للي دارسه :) اللي مش دارس مش هيعرف يكتب فيه,, بس الله اعلم هما هيمشو ع النظام ده ولا لأ,, أصل ممكن يجيبولنا امتحان نكتب فيه في مواضيع عامة في الحياة وده أكيد هيكون أحسن :) أنا بس نفسي حد يفيدنا لاننا تايهين بصراحة ومش عارفين نستعد ازاي!!!!

كلام هند صح وفعلا اختصار كلمه BULATS هى buisness langauge testing service انا كمان درسه بزنس والموضوع لو كدا فعلا هيكون سهل اوى بس على ما اعتقد هو بس عايز يشوف مدى تخطتنا ايه وبنفكر ازاى مش اى اكتر ولا اقل وطبعا الجرامر + طريقه تنظيمك للاجابه والله الموفق
روضى غير متواجد حالياً