قديم 27-04-2011, 02:22 AM  
  مشاركة [ 1311 ]
الصورة الرمزية اكرام
اكرام اكرام غير متواجد حالياً
اكرام

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
اكرام مازال في بداية الطريق
اكرام اكرام غير متواجد حالياً
اكرام

الصورة الرمزية اكرام

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
اكرام مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: النقاش حول خطة توظيف ملاحى الخدمه الجويه بالخطوط السعوديه لعام 2011

ميسووون واللهي انا في موووقف لا احسد علييه انا اول ماقدمت قلت اكيييييييد مش حووصل خصوصا ان القطريه العن من الاماراتيه في امتحاناتها بس سبحان الله كانت متسهله اووووي ..وكمان القطريه ياجماعه ترتيبها ال 3 على العالم ...واحسن كابين كروو في الشرق الاوسط ل 7 سنين متتااليه ..انتو متخيلين قد ايه الفرصه اللي جايلي !!!

وفي حاجه حابه اقولهالكم ..كان معانا وحده مقدمه شغاله في الخطوط السعووديه ..سئلتها ايييه اللي جايبك هنا ..طالما انتي شغاله قالت ان السعوووديه زي الزفت وعايزه تطلع منها ومستعده تدفع الشرط الجزاائي وتخلص منهم .....فده يخلينا نفكر مليووون في الميه برضوو اذا عايزين فعلا السعووديه ولا لا ...انا برضووو مش بقول الكلام ده عشان اشتتكم واقول ان القطريه احسن او ابرر لنفسي ...لكن بعرض عليكم كل الحاجات اللي شفتها وانا كمااان بفكر فيها ...

ومع ذلك انا نفسي برضو في السعوووديه هههههههههههه وبفكر اقوول ياارب لو انقبلت بالقطريه اروووح ولو نزلت السعوديه اقدم ولا استنى السعووديه واجازف وانا مش عارفه جايه امتى وياعالم حتقبل ولا لا ...
لازمني استخااااره برضووووو لكن اللي عنده اي حل يقووولي الله يرضى عليكم

عاشقة سراب اسمعي لا تحتاري ولا تفكري كثير لان هذا ممكن ياثر على صحتك وشكلك لا قدر الله
انتي استني ولما يجي الجواب منهم بالقبول استخيري وتوجهي للي ربنا ريحك فيه وتاكدي لو نصيبك في الخطوط السعودية فهي ممكن تجي لمصر هذه الايام وممكن تختارك ووقتها تدللي ههههههههههه لكن الان عندك فرصة حلوة احمدي ربنا واشكريه والخير فيما سيختاره الله لكي فالخطوط القطرية كمان جيدة اما الكلام الي يتقال من عند هذا وهذه فكل واحد عنده اسبابه الي تخليه يشتم او يكره المكان الي هو فيه وفي الاخر العمل اينما كان له ايجابيات وسلبيات
اكرام غير متواجد حالياً