قديم 26-04-2011, 07:05 PM  
  مشاركة [ 1297 ]
#عاشقه سراب# #عاشقه سراب# غير متواجد حالياً
مساعد طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
#عاشقه سراب# مازال في بداية الطريق
#عاشقه سراب# #عاشقه سراب# غير متواجد حالياً
مساعد طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
#عاشقه سراب# مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: النقاش حول خطة توظيف ملاحى الخدمه الجويه بالخطوط السعوديه لعام 2011

انا حصل معايا نفس الموقف بس انا بصراحه كنت بشعرى بس كان فى حاجه تانيه وقتها كان موضوع الخمور مكنتش متقبله الفكره بس فى ناس اقنعتنى ان بيكون معاكى جنسيات تانيه على الطياره ومدينهم بيسمحلهم او عندهم استعداد يقدموا بس صليت ومقدرتش انى اكمل الموضوع مش محتاج حد يساعدك فيه لان القرار يخصك انتى وحدك علشان ميكنش فى ندم فعلا كان فى ناس بتقدم معايا من السعوديه وكتير كمان وكان معاهم الباسبور بتاعهم وفيه صورهم بس متقبلوش لان معاهم خبره من شركه تانيه وطبعا متعودين على سياسه الشركه وصعب انهم يدربوهم من جديد وكانوا فعلا بيذموا فى السعوديه بشكل مش طبيعى وبيقولوا ان المعامله سيئه بالنسبه للشركات التانيه والمرتب قليل جدا وانهم مش بيناموا خالص ويومهم مش بيكون متظبط بس انا شايفه ان ده فى كل الشركات ده اساسا من اساسيات الضيافه مع العلم انهم كانوا بشعرهم بس انا حبيت احكيلك عن تجربتى لان انتى الوحيده صاحبه القرار اعرفى جدا انما الاعمال بالنيات مش بالمظاهر

واللهي انا يامونيموووو قصه الخمره ..خلصنا منها بان اي حد يقدمها ...لكن قصه الحجااب برضوو مضيقاااني ...وبرضو فرحتي مش كامله لاني حعمل حاجه حتغضب ربنااا ..

عامه هي مشكله السعووديه بالنسبه لي ان امتيازاتها مش زي القطريه او الاماراتيه ..يعني ومعاملتهم مش ككووويسه ...لكن بالنسبه لكميه الشغل مش فارقه معايا كتيييير بصراحه ...لكن بالنسبه لي اهم شي المعامله الطيبه لان لو المعامله زفت حتبقى طالعه الطياره كارهه نفسك

انا عارفه اني صاحبه القرار لكن لاني بعتبركم زي اخواتي حابه اخد ارائكم ...
#عاشقه سراب# غير متواجد حالياً