قديم 15-12-2010, 05:27 PM  
  مشاركة [ 36 ]
الصورة الرمزية Noona_Noona
Noona_Noona Noona_Noona غير متواجد حالياً
مساعد طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Noona_Noona مازال في بداية الطريق
Noona_Noona Noona_Noona غير متواجد حالياً
مساعد طيار

الصورة الرمزية Noona_Noona

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Noona_Noona مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: Qatar airways in Alexandria - Egypt 19 dec 2010

بسم الله الرحمن الرحيم
انا عضو جديد معاكوا ياجماعه برغم متابعتى الدائمه للمنتدى وماشاء الله فى تقدم مستمر
انا بعد اذنكوا بطلب المساعده لانى باذن الله ناوى اروح الاوبن داى بتاع القطريه وعايز اعرف أحضر ازاى لليوم وياترى انا بقدم الc.v بس ولا هيكون انترفيو واقدر اروح ف اى وقت زى ماهو مكتوب ف موقع القطريه من 12ل9 ولا فى وقت محدد لقبول الc.v وايه هى البينات الى عايزينها فيه وياترى فى ورق تانى مطلوب غيره؟
ياريت ياجماعه حد يجاوبنى بسرعه لان مفيش وقت وشكرا :).........

اسلام اهلا بيك معانا وكل سنه وانت طيب بالنسبه لليوم الاول بتروح الساعه 9 وعلى فكره اصلا حتلاقي ناس مرابطين هناك من الساعه 8 وهم حيبتدوا افي حدود 9 ونص أو 10 حيبدأ فيديوعرض تعريفي عن البلد(قطر) العمله الحاكم الحياه هناك وينتقلوا لنبذه عن شركه الطيران نفسها بعد عرض الفيديو فيه مضيفه حتتكلم عن الزي (formal - a suit : which means trousers and jacket for boys- a short skirt and a jacket for girls)
وبتوضح لك كمان انك مطالب انك تقدم خمور ومفيش حاجه اسمها تخلي حد يقدم غيرك او انك تمتنع عشان انت في رمضان او غيره يعني حتلفت نظرك انك حتوقع على كده في العقد وبعدين حتسأل لو فيه حد عنده اي سؤال وبتجاوب على الاسئله وبعدين حتطلب اننا كلنا نقدم الc.v. على حسب الدور وحتقول ان المفبولين حتتصل بيهم في نفس اليوم واذا مش اتصلت معناه الرفض وانت بتقدمه بتسالك كام سؤال الاجراءات دي كلها ممكن تقعد فيها لغايه2 او 3 الظهر حسب موعد وصولك وyour seatو بالتوفيق ليك يا اسلام ولكل المتقدمين
التوقيع  Noona_Noona

اللهم ارضى عنا و ارضنا
Noona_Noona غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس