:: Flying Way ::

:: Flying Way :: (https://www.flyingway.com/vb/index.php)
-   الضيافة الجوية وسلامة المقصورة - InFlight Service & Cabin Safety (https://www.flyingway.com/vb/forumdisplay.php?f=86)
-   -   نفسى ابقى مضيف جوى (https://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=114467)

weeza 04-12-2011 08:44 PM

نفسى ابقى مضيف جوى

بسم الله الرحمن الرحيم
انا اسمى محمد فوزى (معايا بكارليوس هندسه ) بس انا نفسى اوى اكون مضيف جوى المشكلة ان انا مش عارف ازاى اعمل (c.v) للمضفين (الى عملتو بتاع مهندسين) و اكيد فى اختلاف بين الاتنين ....... طلبى من الاعضاء هو ان مضيف جوى من العضاء يتواصل معايا اعمل اة و ده المايل بتاعى [email protected]
شكرا ليكم

dalia mahmoud 06-12-2011 03:14 AM

ربنا يكرمك ويوفقك بس صدقنى معرفش يا ابن بلدى لو اعرف مش هتأخر ابدا يا باش مهندس حاليا

ومضيف جوى قريبا :D

weeza 06-12-2011 04:00 PM

متشكر جدا يا داليا على الرد ........... كنت لبتديت افقد الامل انو حد يسعدنى عموما انا مستنى حد يفهمنى :D

dalia mahmoud 10-12-2011 09:19 PM

متفقدش الامل الموضوع مش صعب خالص بس شوية تفاؤل

وعزيمة واصرار :icon_razz

princess mishmisha 11-05-2012 12:46 PM

بس ازاي معاك بكارليوس هندسة وتبقى مضيف جوى انا اعرف انهم بياخدوا من ثانوى لغات او تعليم عالى لغات بس هندسة معتقدش ياوزة

heba heba 11-05-2012 02:13 PM

الى بتقوليية دا يامشمشة بالنسبة لشركة مصر للطيران بس لكن بقيت الشركات مش بتشترط الشرط داا عموما ياويزا انت اعمل سى فى عادى مش لازم يكون خاص بالضيافة يعنى سىفى يضم معلومات عندك مش اكتر وعن المجال الى تحب تشتغل فية وتابع اعلانات الشركات الى بتنزل اعلانات وساعتها قدم السى فى بتاعك فى السايت بتاعهم الى هايكونوا حاطينوا فى اعلانهم موضوع تقديمك فى شركة طيران مش صعب لكن الخطوات الى بعد التقديم هى الى تحتاج منك مجهود شوية

princess mishmisha 12-05-2012 01:44 AM

طب كويس ربنا معاك

هيام الماطري 08-06-2012 09:42 PM

مااعتقد انه في C.V خاص للمضيفين

اني تبعي C.V يحتوي ع الاسم_العمر_الجنس

تاريخ الميلاد_الجسيه_الحاله الاجتماعيه

الهاتف _العنوان_البريد الالكتروني

تكتب مؤهلاتك او الدورات التي حصلت عليها ودرستها

وتكتب المهارات
بأنك مثلاً تجيد تحدث اللغه الانجليزيه.. استخدام الكمبيوتر والانترنت...وانك تجيد العمل تحت ضغط وتجيد التعامل مع الاخرين....

والمعلومات الشخصيه مثلاً حسن الخلق والاخلاق والامانه ..ثقه بالنفس ....ذات اسلوب عند الاستماع والتحدث وغيرها

ان شاء الله اكون افدتكـ

هيام الماطري 08-06-2012 09:46 PM

مااعتقد انه في C.V خاص للمضيفين

اني تبعي C.V يحتوي ع الاسم_العمر_الجنس

تاريخ الميلاد_الجنسيه_الحاله الاجتماعيه

الهاتف _العنوان_البريد الالكتروني

تكتب مؤهلاتك او الدورات التي حصلت عليها ودرستها

وتكتب المهارات
بأنك مثلاً تجيد تحدث اللغه الانجليزيه.. استخدام الكمبيوتر والانترنت...وانك تجيد العمل تحت ضغط وتجيد التعامل مع الاخرين....

والمعلومات الشخصيه مثلاً حسن الخلق والاخلاق والامانه ..ثقه بالنفس ....ذات اسلوب عند الاستماع والتحدث وغيرها

ان شاء الله اكون افدتكـ :girly2:

الساعة الآن 04:05 AM.