:: Flying Way ::

:: Flying Way :: (https://www.flyingway.com/vb/index.php)
-   الضيافة الجوية وسلامة المقصورة - InFlight Service & Cabin Safety (https://www.flyingway.com/vb/forumdisplay.php?f=86)
-   -   مقابلة طيران الامارات بالقاهرة (https://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=21181)

ahmed_isi_2000 17-02-2008 12:03 AM

رد: مقابلة طيران الامارات بالقاهرة

السلام عاليكم
انا يا جماعة روحت انهاردا وعديت من المرحلة الاولى بس معدتش من المرحلة التانية
لان الانجلش تيست كان صعب جدا
وعلى العموم ربنا يوفق الجميع
بس كان فى سؤال
هى اية الشريكات الى نازلة تانى

Shahrazan 17-02-2008 12:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_isi_2000 (المشاركة 201218)
السلام عاليكم
انا يا جماعة روحت انهاردا وعديت من المرحلة الاولى بس معدتش من المرحلة التانية
لان الانجلش تيست كان صعب جدا
وعلى العموم ربنا يوفق الجميع
بس كان فى سؤال
هى اية الشريكات الى نازلة تانى

انت احمد مين فيهم .. مانا كنت هناك . وطلعت على الانجلش تست زيك
خيرها فى غيرها . نقدم تانى بردة ومفيش مشاكل

على فكرة اللى اتبقى من المتقدمين للوظيفة 3 بس

PRINCESS OF FLYINGWAY 17-02-2008 12:58 AM

هاي ياسارة احكى لنا عملتى ايه النهاردة بالضبط بليز ياسارة

lolo Abdullah 17-02-2008 01:01 AM

هو الانجلش تست كان عبارة عن ايه؟

Shahrazan 17-02-2008 01:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saso_2008 (المشاركة 201257)
هاي ياسارة احكى لنا عملتى ايه النهاردة بالضبط بليز ياسارة

الصراحة كان يوم ظريف لطيف جدا . قابلت بنات كتير هناك وكان فى كام ولد كدة .
دخلنا وفرجونا على كام شريط فيديو بتكلم عن شركة امارتس و فيديو تانى لدبى والمطار واحد كمان لكابين كرو.. وبعدين interviewers اتكلمو شوية وسئلونا تعرفى اية عن طيران الامارات و قدمتى فى لية . المهم ان كل اللى عندة كلمة كان بيقولها عادى مكنش بالدور ولا حاجة
وبعدين ادونا ورقة كدة بتملى بيانات عرفتى امارتس منين .
وبعدين قسمونا ل 2 جروب وبعدين قلولنا اننا كل واحد فينا هيختار شخصية وزميلتك اللى جمبك تتكلم عنها . يعنى انتى تقولي انا اخترت الشخصية دى عشان كذا وكذا وزميلتلك تقول عنك الكلام دة وهكذا .هههههههه حلوة هكذا دى

كان اول تقييم اللى هو الجرومنج والزى الخارجى و كمان بقيمموا الوصول ل 212 سم وانتى قالعة الشوز طبعا

المهم عديت انا منة الحمد لله وقلولنا استنوا برة واحنا هنادى على اللى اجتاز اول تقييم

التقييم التانى بقة كان الاختبار الانجليزى فى قطعة كبيرة كدة وفيها مفردات مترقمة . تخلاصى قراية و تحلى ومن ضمن الامتحان اسئلة مواقف كدة زى اللى كنا بندرب عليها فى مسابقة شهرزان للضيافة الجوية :wub::wub:وادونا توبيك نكتبة هما اللى اختارة عنوانة (اشيى انتى فخورة بية فى شخصيتك . وشيئ فقط لاتحبية فى شخصيتك وعايزة تغيرية ) وقالو اكتبوا مقال يعنى اللى هيكتب سطرين مش هنقراة . روحت انا مليت سطوررررررر هههههه وعادى نكمل فى الصفحة التانية بس لحد دلوقتى محدش فاهم فيينا اللى طلع من التست دة لية . مش بيقولو اى اسباب.

انا حليت فية تمام والله بجد انا قلت ان شاء الله هعدى رونااااااا رنتلى لية هههههههههه

بس بقة واتصدمت بالخبر انى منجحتش فية . خرج من الامتحان الانجليزى دا ناس كتير موتتتتتت
اللى اانا استغربتلة وكام بنت كدة ان فى بنات والله معاهم لغتين وبطلاقة و طلعوا بعد امتحان الانجليزى دة :noo::noo:

اهو واحمد كمان كان موجود . وطلع معانا

اليوم كان طويل من 8 ونص الصبح واحنا طلعنا على 2 الظهر , والباقى اللى كمل ل 8 بليل . وفضلت واحدة صحبتنا للنهائى ربنا يوفقها يارب

بس دا بقة اللى حصل :3d_041:

lolo Abdullah 17-02-2008 01:28 AM

ربنا يوفق الجميع ولكم شرف التجربة واكيد هنقدم كمان مش بس في طيران الامارات

Shahrazan 17-02-2008 01:31 AM

اكيد وعلى فكرة بقة المرة الجاية ليا هتبقى المرة التالتة ههههههه . والتالتة تابتة بجد يارب انجح فية. و هكمل الكورسات الانجليزى عشان ميبقاش ليهم حجة.. والله بيتلككو

Sr.Flight Attendant 17-02-2008 01:43 AM

الله الله كل ده حصل اليوم ..
معليش خيرها في غيرها .. ربنا يوفقكم في الجاي ان شالله ..
والاختبار بيعتمد على الشخصية وطريقة التعبير .. والشخص اللي بيقيم المختبرين له نظرة معينة محدش بيعرفها .. يعني اهو انا مضيف بس ممكن لو رحت الاختبار دا مانجحش .. وعلى كل حال خيرها في غيرها يارب .

Shahrazan 17-02-2008 02:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Mousa (المشاركة 201291)
الله الله كل ده حصل اليوم ..
معليش خيرها في غيرها .. ربنا يوفقكم في الجاي ان شالله ..
والاختبار بيعتمد على الشخصية وطريقة التعبير .. والشخص اللي بيقيم المختبرين له نظرة معينة محدش بيعرفها .. يعني اهو انا مضيف بس ممكن لو رحت الاختبار دا مانجحش .. وعلى كل حال خيرها في غيرها يارب .

اة والله يا احمد دة اللى حصل:bye:
انا عايزة اقوللك انى قومت القاعة على رجلها ههه . الكراسى كتير وكل واحدة وخدلها جمب وقاعدة اول مادخلت قولت الله اية الليلة الحلوة دى. ورحت قايلة اية يا جماعه احنا مش كابين كرو ولا اية ومش المفروض نعود جمب بعض هههههههه فى ثانية كان كل حاجة اتغيرت وبقينا قاعدين بتخانقوا عشان يعدوا جمب بعض .
ودى ميزة فعلا كان معظم اللى قاعدين خايفين خدوا على بعض وبقى الصوت العالى والضحك يوصل للاوتيل كلة ههههههههه والله كان يوم حلو

وان شاء الله تتحقق الفرصة التالتة والنحس منزحش ولا حاجة ههههههه

انت عندك حق كانو بيبوصو لكل واحد بيفصصوا . وبنات طلعت من اول اختبار عشان لا فى لباقة ولا زى ولا جرومنج والله كان فى شوية بنات ياختى عليهم رايحين night club مش انترفيو ابدا

احمددددددددددد بقوللك صحيح اتفرج كدة على فيديو دة فى واحد شبهك بالظبط ههههه وهما مشغلين الفيديو قاعدة اقول اية دة دا احمد هو ساب خطوط السعودية وراح على امارتس ههههه
https://www.youtube.com/watch?v=LcwKtl8yzoY
فى الدقيقة 4 و 75 ثانية

Shahrazan 17-02-2008 02:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lolo Abdullah (المشاركة 201279)

يلة يا لولو عايزين نعرف بكرة هتعملى اية . ربنا معاكى ان شاء الله
وتيجى تحكلنا عملتى اية

PRINCESS OF FLYINGWAY 17-02-2008 03:38 AM

هههههههههههه والله انتى زى العسل ياسارة يلا بقي معلش خيرها في غيرها ياقمر بس بجد دى تانى مرة في الاماراتيه ليه هما بينزلوا مصر كل قد ايه

Shahrazan 17-02-2008 03:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saso_2008 (المشاركة 201329)
هههههههههههه والله انتى زى العسل ياسارة يلا بقي معلش خيرها في غيرها ياقمر بس بجد دى تانى مرة في الاماراتيه ليه هما بينزلوا مصر كل قد ايه

هههههههههه اه عيب عليكى مرحش مكان الا واقلبة

اول مرة راحت عليا نومة تعتبر متحسبش . كانت 8 ديسمبر
وتانى مرة الى كانت انهردة دى 16 فبراير
هما بيقولو بيجوا كل 6 شهور بس . المرة دى فى خلال شهرين

بس ملاحظين ان حوار امارتس دة ربنا مش مبارك فية والله انا حاسة ان الموضوع دا
فى اذى ليا عشان كدة مكملش .. ولا اية؟

draculaghost2007 17-02-2008 06:08 AM

و لا يهمكم يا جماعة ...... إن شاء الله المرة اللي جاية هتنقبلوا .... بس أهم حاجة خليكم متمسكين بالأمل و قدموا تاني إنشا الله ميت مرة و أكيد هتتقبلوا في مرة من المرات و قريب أوي كمان
و بالنسبة للراجل اللي في الفيديو يا سارة هو شكل الكابتن أحمد بس مش كتير أوي يعني ...... هههههههههههههه ...... أنتو كل ما تشوفوا حد تقولوا شكل الكابتن أحمد ..... مرة عباس إبراهيم و مرة معرفشي مين ...... هههههههههه

و تقبلوا خالص تحياتي

هند عمر 17-02-2008 11:41 AM

هارد لك وان شاء الله ياساره تقبلى فى اقرب فرصه ويمكن تجتمع كلنا فى الخطوط السعوديه ونعمل احلى cabin crew انا على فكره ليه صحبتى بتشتغل فى الامارتس من4 سنين وكان تيست الانجليش عباره عن جريمربس واضح ان كل مره بيغروا تيست الانجليش والموضوع واضح ان فيها حظ ونصيب طبعا بيلعب فيها وربنا يوفقك ويوفقنا

ahmed_isi_2000 17-02-2008 02:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shahrazan (المشاركة 201249)
انت احمد مين فيهم .. مانا كنت هناك . وطلعت على الانجلش تست زيك
خيرها فى غيرها . نقدم تانى بردة ومفيش مشاكل

على فكرة اللى اتبقى من المتقدمين للوظيفة 3 بس

اه انا كان رقمى 86 وكان جنبى واحده اسمها نلى
على العموم انا سعيد بمعرفت الجميع هنا على الموقع الجميل ده

Rona 17-02-2008 04:10 PM

[quote=shahrazan;201271]
الصراحة كان يوم ظريف لطيف جدا . قابلت بنات كتير هناك وكان فى كام ولد كدة .
دخلنا وفرجونا على كام شريط فيديو بتكلم عن شركة امارتس و فيديو تانى لدبى والمطار واحد كمان لكابين كرو.. وبعدين interviewers اتكلمو شوية وسئلونا تعرفى اية عن طيران الامارات و قدمتى فى لية . المهم ان كل اللى عندة كلمة كان بيقولها عادى مكنش بالدور ولا حاجة
وبعدين ادونا ورقة كدة بتملى بيانات عرفتى امارتس منين .
وبعدين قسمونا ل 2 جروب وبعدين قلولنا اننا كل واحد فينا هيختار شخصية وزميلتك اللى جمبك تتكلم عنها . يعنى انتى تقولي انا اخترت الشخصية دى عشان كذا وكذا وزميلتلك تقول عنك الكلام دة وهكذا .هههههههه حلوة هكذا دى
كان اول تقييم اللى هو الجرومنج والزى الخارجى و كمان بقيمموا الوصول ل 212 سم وانتى قالعة الشوز طبعا
المهم عديت انا منة الحمد لله وقلولنا استنوا برة واحنا هنادى على اللى اجتاز اول تقييم
التقييم التانى بقة كان الاختبار الانجليزى فى قطعة كبيرة كدة وفيها مفردات مترقمة . تخلاصى قراية و تحلى ومن ضمن الامتحان اسئلة مواقف كدة زى اللى كنا بندرب عليها فى مسابقة شهرزان للضيافة الجوية :wub::wub:وادونا توبيك نكتبة هما اللى اختارة عنوانة (اشيى انتى فخورة بية فى شخصيتك . وشيئ فقط لاتحبية فى شخصيتك وعايزة تغيرية ) وقالو اكتبوا مقال يعنى اللى هيكتب سطرين مش هنقراة . روحت انا مليت سطوررررررر هههههه وعادى نكمل فى الصفحة التانية بس لحد دلوقتى محدش فاهم فيينا اللى طلع من التست دة لية . مش بيقولو اى اسباب.
انا حليت فية تمام والله بجد انا قلت ان شاء الله هعدى رونااااااا رنتلى لية هههههههههه
بس بقة واتصدمت بالخبر انى منجحتش فية . خرج من الامتحان الانجليزى دا ناس كتير موتتتتتت
اللى اانا استغربتلة وكام بنت كدة ان فى بنات والله معاهم لغتين وبطلاقة و طلعوا بعد امتحان الانجليزى دة :noo::noo:
اهو واحمد كمان كان موجود . وطلع معانا
اليوم كان طويل من 8 ونص الصبح واحنا طلعنا على 2 الظهر , والباقى اللى كمل ل 8 بليل . وفضلت واحدة صحبتنا للنهائى ربنا يوفقها يارب
بس دا بقة اللى حصل :3d_041:[/quote]
هههههههههههههههههههههه
متبقيش سارة لو مقلبتيش المكان
دنتى وأنتى بتكلمينى قلت أكيد حلاقيها بتتكلم بشويش ورسمى وبرد عليكى وأنا متحفظة كدة وعمالة أقلهم شووووو أسكوتو مش عاوزة أسمع صوت ألاقيكى بتدحكى وعمالة تهزرى وتقولى دول مسمينى هنا شهريار هههههههه فطست على نفسى من الضحك
معلش يا سيتى شكلك أتشأمتى منى وبتقولى رنتلى ليى البت دة هههههههههه
يلا قدامك الفرصة تردهالى لما يتصلو بينا السعودية دة لو أتصلو يعنى ههههه
بصى ياسارة وكمان أحمد isi أنتو عملتو اللى عليكو وأكيد مدام أتصلو بيكو وعدتو من أول تيست يبقى أكيد أنتو فيكم ممميزات كتيرة وأكيد كمان أنو نسبة قبولكو مش قليلة بس دة نصيب وأنتو نلتو شرف المحاولة وسمعنا كتير من مضيفين جويين أنهم قدمو وأترفضو أكتر من مرة يعنى الموضوع مش بيجى من أول ولا تانى مرة وطبعا حتحاولو أكتر وان شاء الله التالتة تبقى تابتة بجد يا سارة
وأكيد طبعا همة الى خسروكى عشان أنا فعلا عارفة أنك حتبقة فلايت أتيندنت هايلة

Rona 17-02-2008 04:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shahrazan (المشاركة 201293)
احمددددددددددد بقوللك صحيح اتفرج كدة على فيديو دة فى واحد شبهك بالظبط ههههه وهما مشغلين الفيديو قاعدة اقول اية دة دا احمد هو ساب خطوط السعودية وراح على امارتس ههههه
فى الدقيقة 4 و 75 ثانية

عارفة يا سارة أحمد حيتفرج علية وحيقولك
لأ لأ أنا مش شبهة خالص دة انا أحلى منة هههههههههههههههههه
زى عباس أبراهيم كدة هههههههه

Rona 17-02-2008 04:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lolo Abdullah (المشاركة 201279)

ربنا يوفقك يا لولو ياااااااااااااااااااااااااااااااارب
وتيجى وتفرحينا وتقوليلنا عملتى أية

PRINCESS OF FLYINGWAY 17-02-2008 06:38 PM

لولو عملت ايه ياجماعه محدش سـال عنها

ahmed_isi_2000 17-02-2008 07:00 PM

ربنا يخليكى رونا ويخلى زوقك الجميل ده فى التعبير
واشوفك واشوف كل الى فى المنتدى مضفيين جويين انشاء الله
وانشاء الله كلنا هنبقى ايد واحدة فى كل انترفيو
ويارب دعوتى دية تكون بالقريب العاجل

Shahrazan 17-02-2008 11:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_isi_2000 (المشاركة 201501)
اه انا كان رقمى 86 وكان جنبى واحده اسمها نلى
على العموم انا سعيد بمعرفت الجميع هنا على الموقع الجميل ده

انا اتعرفت على نيلى بنت زى العسل و جميلة
انا رقمى 77
بس نيلى كانت فى الجروب التانى مكنتش معانا .:walw:

Shahrazan 17-02-2008 11:46 PM

لولو راحت فين يا جماعة البنت من الصبح مش باينة تلاقيها اتقبلت ومش عايزة تقول خايفة من الحسد هههههههههههه

PRINCESS OF FLYINGWAY 17-02-2008 11:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shahrazan (المشاركة 201824)
لولو راحت فين يا جماعة البنت من الصبح مبنتش
تلاقيها اتقبلت ومش عايزة تقول خايفة من الحسد هههههههههههه

ههههههههههههههههه ايوة ياسارة البت اختفت ولا حس ولا خبر طيب عاوزين نعرف

Shahrazan 18-02-2008 12:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة draculaghost2007 (المشاركة 201368)
و لا يهمكم يا جماعة ...... إن شاء الله المرة اللي جاية هتنقبلوا .... بس أهم حاجة خليكم متمسكين بالأمل و قدموا تاني إنشا الله ميت مرة و أكيد هتتقبلوا في مرة من المرات و قريب أوي كمان

و بالنسبة للراجل اللي في الفيديو يا سارة هو شكل الكابتن أحمد بس مش كتير أوي يعني ...... هههههههههههههه ...... أنتو كل ما تشوفوا حد تقولوا شكل الكابتن أحمد ..... مرة عباس إبراهيم و مرة معرفشي مين ...... هههههههههه

و تقبلوا خالص تحياتي

انا وراهم والزمن طويللللللللللللللل ههههههههههههههه دا اكيد كل انترفيو هيشوفنى هيسجلونى مسجل خطر لجميع الخطوط الجوية مش الامارات بس لا كلة ههههههههههه
هنجيب منين الامل يا مصعب لما النحس مش عايز ينزاح ههههههه

على فكرة انا شوفت الفيديو دة لما كنت فى الانترفيو كنت هقول بصوت عالى اييييييية دة احممممممممممممد هههههههههههههه بس حمدلله لحقت نفسى وخت بالى انى فى انترفيو

ومكنتش اعرف هههههههه دى( اغنية عبد الحليم حافظ ) انكو بتقولو فية شبة من عباس ابراهيم

Shahrazan 18-02-2008 12:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saso_2008 (المشاركة 201829)
ههههههههههههههههه ايوة ياسارة البت اختفت ولا حس ولا خبر طيب عاوزين نعرف

هنعرف منين هنعرف منيييييييين .. ههههههههههههه
البنت فص ملح وداب اهو . ولا تلاقيها هتقلنا الاخبار وهى على طيارة ومعاها الاب توب يا رونننننننننننننننننا هههههههههههه

Shahrazan 18-02-2008 12:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Rona (المشاركة 201568)
[
هههههههههههههههههههههه
متبقيش سارة لو مقلبتيش المكان
دنتى وأنتى بتكلمينى قلت أكيد حلاقيها بتتكلم بشويش ورسمى وبرد عليكى وأنا متحفظة كدة وعمالة أقلهم شووووو أسكوتو مش عاوزة أسمع صوت ألاقيكى بتدحكى وعمالة تهزرى وتقولى دول مسمينى هنا شهريار هههههههه فطست على نفسى من الضحك
معلش يا سيتى شكلك أتشأمتى منى وبتقولى رنتلى ليى البت دة هههههههههه
يلا قدامك الفرصة تردهالى لما يتصلو بينا السعودية دة لو أتصلو يعنى ههههه
بصى ياسارة وكمان أحمد isi أنتو عملتو اللى عليكو وأكيد مدام أتصلو بيكو وعدتو من أول تيست يبقى أكيد أنتو فيكم ممميزات كتيرة وأكيد كمان أنو نسبة قبولكو مش قليلة بس دة نصيب وأنتو نلتو شرف المحاولة وسمعنا كتير من مضيفين جويين أنهم قدمو وأترفضو أكتر من مرة يعنى الموضوع مش بيجى من أول ولا تانى مرة وطبعا حتحاولو أكتر وان شاء الله التالتة تبقى تابتة بجد يا سارة

وأكيد طبعا همة الى خسروكى عشان أنا فعلا عارفة أنك حتبقة فلايت أتيندنت هايلة

اكيد دى مش هتبقى اخر مرة والله لفضل وراهم ههههههه لحد مايحفظونى ويشغلونى بقة
انتى بتقولى فيها دا كان يوم من اولة لاخرة كوميديا اصلا
بس ربنا يسهل وهحسن من نفسى عشام\ن ابقة احسن من المرة اللى فاتت
انا عارفة ياختى هيلاقو زى فين دة لما سالتهم قدمتوا فى امارتس لية اللى قالت عشان مرتبها وفلوسها كتيرة اصلا الانترفيور تنحتلها . واللى قالت عشان الشوبنج واللى قالت عشان نفسى اعيش فى دبى ز انا قولت عشان مؤهلاتى مناسبة جدا لمساعدة الركاب وتوقع احتياجتهم ومنح المساعدة لمن يحتاجها .. غلطت انا ههههههههههه مانا عديت بقة فى البرنسونال انترفيو والانجليزى الاهى مايكسب ولايربح هههههههه هو اللى طلعنى

PRINCESS OF FLYINGWAY 18-02-2008 12:42 AM

هههههههههههه ايوة يااختى ادعى عليه الهى مايكسب ولا يربح
بصي انا عاوزة اروح معاكى اي انترفيو باي شكل عاوزة اتفرج عليكى ولو انى انا وانتى في مكان واحد يعنى خراب يادنيا خراب ههههههههههههههههههه

Rona 18-02-2008 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shahrazan (المشاركة 201782)
انا رقمى 77

أيوة نيلى كانت فى الجروب التانى
كانت فى قسم الفوازير مع شريهان ههههههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shahrazan (المشاركة 201836)
هنعرف منين هنعرف منيييييييين .. ههههههههههههه
البنت فص ملح وداب اهو . ولا تلاقيها هتقلنا الاخبار وهى على طيارة ومعاها الاب توب يا رونننننننننننننننننا هههههههههههه

ههههههههههههههههههههه
طب أدعولها يارب تعدى وتيجى تفرحنا
يمكن يا جماعة هية أتأخرت عشان كمان طريقها بعيد وهية فى المنصورة
ربنا يوصلها بلسلامة وتطمنا وتكون نجحت فى التيست يارب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saso_2008 (المشاركة 201869)
هههههههههههه ايوة يااختى ادعى عليه الهى مايكسب ولا يربح
بصي انا عاوزة اروح معاكى اي انترفيو باي شكل عاوزة اتفرج عليكى ولو انى انا وانتى في مكان واحد يعنى خراب يادنيا خراب ههههههههههههههههههه

الاهى ما يكسب ولا يوعى ويمشى يتخبط فى كل حيطة ويجيب ويحط عليك يا تيست الأنجليزى يا أبن أم انجليزى ههههههههه
يلا وأنا معاكو عشان نولعها:crazy_pilot:

ahmed_isi_2000 18-02-2008 02:08 AM

يا جماعة الى حصل ده عادى جدا

احنا بنستفاد من اخطأنا

وانشاء الله المرة الجاية هنقبل

وانشاء الله ربنا هيسهلنا المقابلات الجاية

ahmed_isi_2000 18-02-2008 02:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shahrazan (المشاركة 201782)
انا رقمى 77

على فكرة نيلى

ربنا جعلها سبب من الاسباب الى دخلتنى المرحلة التانية

لانها اتكلمت عنى كويس فى السيركل ديسكشن

ربنا يوفقها يارب ويوفقانا كلنا انشاء الله

الساعة الآن 07:05 AM.