المحادثة بين nfro و zeen91
عرض رسائل الزوار 1 إلى 8 من 8
  1. zeen91
    21-05-2009 05:49 PM
    zeen91
    انا بقى لازم اعرف اسمك علشان مش هعرف اكلمك كدة وانا سعيدة انى اكون صديق لوحدة فى رقتك وجمال اقبلى كلامى بعفوية بليز اصلى مش بعرف اجااااااااااااااامل انا اسف متعودتش اسمع ولا اشوف حاجة جميلة ومقولشى راى ....... لاانا مستنى اعرف اسمك
  2. nfro
    21-05-2009 05:39 PM
    nfro
    لا عادي ولا يهمك ده مش ذنبك انا اسمي مش باين اذا كنت بنت او ولد
  3. zeen91
    21-05-2009 04:34 PM
    zeen91
    يانهاااااااار ابيض انا انانانانانا اسف جدا جدا جدا جدا جدا والله انا ماكنتش اعرف انك انسة وانا اسف مرة اخرى انا بردة استقربت من رقتك فى كلامك وانوثتك العالية انا مش عارف اقولك ايه انا محرج جدا بس على zeen91العموم انا انشاء الله هحاول اقف جنبك وهعرفك توصلى ازاى لعلى وعسى تقبلى عزرى لكى كثير الثناء والشكر كونتيسة nfr وتستحقى ان برع لك القبعة وانحنى بظهرى ثناء لك
  4. nfro
    21-05-2009 02:34 PM
    nfro
    شكرا جدا علي تعاونك معايا انا خريجة كليه سياحه و فنادق و الانجليزي انا امتحنت في القوات المسلحه من فتره كنت في المستوي الخامس و انا اعرف ناس في مصرللطيران كنت عايزه اعرف كمان ايه هي بيئة التجزئه وعرض السلع و من فضلك النجاح في الانجليزي من كام انا قلقانه جدا معلش طولت عليك
  5. zeen91
    21-05-2009 12:44 PM
    zeen91
    بص سيدى nfr الوظيفة دى جميلة جدا وكانت شركة مصر للطيران اعلنت عنها من مدة فى جريدة الاهرام واذا ارت اكتر فهتلاقى الموضوع موجود فى النتدى بقسم الوظائف وليس الوظائف الضيافة المهم عموما بالنسبة للانجليزية هيا مهمة فعلا لكن مش زى انت فاكر هما عايزين انجليزى فوكابلرى لانك هتعرف اصناف ومود وكمان تعرف انواع الماركات اللى بيستخدموها زى امين المخازن فى الفندق بالظبط وشغل امر شراء وامر توريد وكدة ومتخافشى هما بيقبوا عايزين واد بيتكلم انجليزى فوكابلرى ويحفظ انواع الخضروات والفواكه بالانجليزى دى اهم شى واللحوم وكدة خلى باااااالك مصر للطيران الاولية لاولاد العاملين بالشركة ولكن كل شى بيد الله اذا اردت ان تتفوق فانشاء الله هتلاقى ليك مكان لان فى مثل تيشيكى بيقول (( ان العالم يفسح الطريق لمن يعرف اين هو ذاهب )) فاتمنى خير وخليك طموح بس اهم شى اهل نفسك كويس علشان لما ماتقبلشى ماتزعلشى احفظ انجليزى زى ماقولتلك لجميع الاصناف وطريقة نطقها وخد فكرة عن امين المخازن فى الفنادق بيبقى عامل اازاى حتى لوطالت تنزل فندق وتسال ولما توصل للمرحلة دى ممكن انا اسااعد وملكشى دعوه ولله التوفيق باذن الله ........zeen91
  6. nfro
    21-05-2009 07:40 AM
    nfro
    شكرا جدا علي ردك انا بس عايزه اصل انا مقدمه علي وظيفة اخصائي مبيعات في السوق الحرة انا عايزه اعرف طبيعة العمل و امتحان الانجليزية بيكون جرمالر ولا فوكبليري و الامتحان بيكون في مستوي الطلاب اللي ايه و الوسطه كمان بتكون في الانجليزي ولا ايه وهي الوسطه دي بتكون من فين وشكرا جدا علي وقتك
  7. zeen91
    20-05-2009 07:56 PM
    zeen91
    سيدى NFR انا طالب بكلية السياحة والفنادق ولى خبرة معقولة فى مجال الطيران والضيافة وتفضل سيادتك بطرح السوال وانشاء الله هعمل جاهدا فى ايجاد الحل الامثل وباذن الله هكون عند حسن ظن سيادتك ...اخوك احمد زين
  8. nfro
    20-05-2009 07:24 PM
    nfro
    السلام عليكم لو حضرتك شغال في مصر للطيران او عندك معلومات ممكن استفسر عن اشياء مه جزيل الشكر

الساعة الآن 08:27 PM.