المحادثة بين flying star و برنسيسة
عرض رسائل الزوار 1 إلى 7 من 7
  1. flying star
    30-10-2008 04:19 PM
    flying star
    حبيبة قلبى.... ازيك يا قمر .. انا الحمد لله كويسه ولسه مفيش جديد.. طمنينى انتى اخبارك ايه؟؟؟ وبتعملى ايه دلوقتى؟
  2. برنسيسة
    30-10-2008 03:19 PM
    برنسيسة
    اية يابنتي اخبارك؟ اتمني تكوني بخير ويكون التوفيق فالك
  3. برنسيسة
    25-10-2008 05:52 PM
    برنسيسة
    سانكس يابنتي انتي بتشتغلي فيها ولا اية اصلي انا طموحي قفل ع شركة خطوط جوية وليست شركة سياحية وكمان بسعي اني اخد دورات تخليني مضيفة ارضية
  4. flying star
    25-10-2008 04:20 AM
    flying star
    بصى لو خلصتى الكورسات وعايزه تشتغلى قوليلى عشان فى شركه عايزه حد اخد الكورسات دى.. ولا انتى لسه مخلصتيش؟؟؟ تلاقيكى عجبك البيسين وعايزه تفضلى هناك :) بس دا الجو هناك برد جدااااا
  5. برنسيسة
    24-10-2008 05:53 PM
    برنسيسة
    بصي انا سألت وعرفت ان كورسات الضيافة مشش للافراد هيا بتكون للشركات بس يعني لما نتعين فشركة طيران وتلاقينا فعلا مؤهلين للضيافة بتبعتنا لمصر للطيران عشان ناخد كورس الضيافة بس تخيلي انا بردة جالي نفس الشعور لما دخلت السوميلاتور دة كفاية البيسين هههههههههههه
  6. flying star
    24-10-2008 04:22 PM
    flying star
    اهلا يا حبيبتى ازيك... اه دى انا فعلا بس مش قمر اوى يعنى :)
    بصى الكورسات دى ملهاش علاقه بموضوع الضيافه بس انا كنت عايزه اعرف كل حاجه متعلقه بالطيران بس لما ابتديت اروح المطار وروحت السميلاتور وشوفت مضيفين ومضيفات واتكلمت معاهم حسيت انى بجد عايزه ابقى مضيفه ... بس دلوقتى عندى ظروف هأجل الموضوع دا شويه بس هيفضل حلم حياتى وربنا يوفقنا جميعا ونقدر نحقق احلامنا
  7. برنسيسة
    19-10-2008 01:19 AM
    برنسيسة
    هاي يابنتي ازيك انا كمان مبسوطة بيكي اويبس في سؤال انتي كنتي بتاخدي كورسات مصر للطيران صح طب ودي مالها ومال الضيافة بس عرفيني عشان اعمل زيك بس اكون ضيافة ارضية عشان فيها شيء من الاستقرار وعوزة اعرف انتي القمر الي فالصورة ولا لا تحياتي

الساعة الآن 01:31 PM.