العودة   :: Flying Way :: > ._][_ سـاحة المطـار والطائرات Airport and Aircraft's yard _][_. > الضيافة الجوية وسلامة المقصورة - InFlight Service & Cabin Safety > ][.. استفسارات الضيافة الجوية وسلامة المقصورة ..][
تحديث الصفحة اوبن داى الاماراتية
الملاحظات

][.. استفسارات الضيافة الجوية وسلامة المقصورة ..][   استفسارات الاعضاء عن شركات الطيران واماكنها ومتطلباتها وكل ماله صلة بالخدمات الجوية ..

gogo 1 gogo 1 غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران
قديم 24-05-2011, 03:33 PM   رقم المشاركة : [ 1 ]   
مشاهدة ملفه الشخصي

تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogo 1 مازال في بداية الطريق
افتراضي اوبن داى الاماراتية

يا جماعة انا رايحة انشاء الله يوم السبت اوبنداى فلاى امرتس بس كنت عايزة اسال البس جيب و شميز ولا لازم بدلة كاملة علشان انا مرحتش انترفيو قبل كده ة بالنسبة للالوان ينفع شميز اسود و جيب سودة ولا لا ياريت اللى يقدر يساعدنى يرد

قديم 25-05-2011, 05:48 PM   رقم المشاركة : [ 2 ]   
Mîss Rabab
Flight Attendant
الصورة الرمزية Mîss Rabab
افتراضي رد: اوبن داى الاماراتية

يا جماعة انا رايحة انشاء الله يوم السبت اوبنداى فلاى امرتس بس كنت عايزة اسال البس جيب و شميز ولا لازم بدلة كاملة علشان انا مرحتش انترفيو قبل كده ة بالنسبة للالوان ينفع شميز اسود و جيب سودة ولا لا ياريت اللى يقدر يساعدنى يرد

• البسي بدلة رسمية اللون على حسب لون بشرتك مشان يعطيكي جمالية اناقة اكتر اختاري بين اللوان اما اسود او رملي
  • شعرك يكون مجموع وميك اب بسيط وعملي
  • يمكن تشوفي طريقة ميك اب وشعر من خلال غوغل تبحتي على صورة من صور للمضيفات تابعة للامارتية وتحاولي ميك اب حقك يكون قريب عليها
  • اهم شي ممنوع جينز وممنوع شعر يكون مفرود
  • روحي جربي الانترفيو اهم شي تاخدي الخبرة منو وكيفية اختيار وتقديييم
  • موفقة

التوقيع Mîss Rabab
A gentle word, a kind look, a good-natured smile can work wonders and accomplish miracles

~William Hazlitt
  إقتباس
قديم 26-05-2011, 12:49 AM   رقم المشاركة : [ 3 ]   
nermo
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي

تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
nermo غير متواجد حالياً  
افتراضي رد: اوبن داى الاماراتية

طب انا عايزه البس بنطلون جينز وشيميز لونه ازرق غامق ينفع ولا ايه وبعدين انا محجبه بس عندى قابليه انى اقلعه هل لما اروح المقابله لازم اكون بشعرى ولا ايه اول مره انا كمان اروح انتر فيو
  إقتباس

«     كيف تجتاز مقابلة الشخصية ؟ ملف شامل   |    عاوزه مساعده من ضيافه الاماراتيه او اي حد عنده معلومات عن المرتبات هناك ازاي    »