قديم 24-04-2009, 03:21 PM  
  مشاركة [ 1 ]
AbdelrahmaN 666 AbdelrahmaN 666 غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
AbdelrahmaN 666 is just really niceAbdelrahmaN 666 is just really niceAbdelrahmaN 666 is just really niceAbdelrahmaN 666 is just really niceAbdelrahmaN 666 is just really nice
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى AbdelrahmaN 666 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى AbdelrahmaN 666
مخالف قوانين المنتدى

مشاهدة ملفه الشخصي
AbdelrahmaN 666 is just really niceAbdelrahmaN 666 is just really niceAbdelrahmaN 666 is just really niceAbdelrahmaN 666 is just really niceAbdelrahmaN 666 is just really nice
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى AbdelrahmaN 666 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى AbdelrahmaN 666
افتراضي انا عندى جهاز و مش عارف 2004 هتشتغل علية ولا,لا ارجو الدخول

انا جهزى لاب توب و الرامة الواحدة 256 يعنى الـ 2 يعملو 512 و البروسسر 1,5 جيجا و عايز اعرف هل 2004 هتشتغل علية ارجو الرد السريييع
AbdelrahmaN 666 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 24-04-2009, 03:49 PM  
  مشاركة [ 2 ]
الصورة الرمزية waheb
waheb waheb غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

waheb is just really nicewaheb is just really nicewaheb is just really nicewaheb is just really nicewaheb is just really nice
waheb waheb غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

الصورة الرمزية waheb

مشاهدة ملفه الشخصي
waheb is just really nicewaheb is just really nicewaheb is just really nicewaheb is just really nicewaheb is just really nice
افتراضي رد: انا عندى جهاز و مش عارف 2004 هتشتغل علية ولا,لا ارجو الدخول

هو حيشتغل , ولكن بأسوأ الغرافيكس ... وللأسف مع تقطيعات ....
التوقيع  waheb
Waheb Haj Yahya
--==fltyingway==--
waheb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 24-04-2009, 03:49 PM  
  مشاركة [ 3 ]
مخالف قوانين المنتدى

مخالف قوانين المنتدى

مشاهدة ملفه الشخصي

المهم انها هتشتغل ؟
AbdelrahmaN 666 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 24-04-2009, 03:58 PM  
  مشاركة [ 4 ]
الصورة الرمزية Mohammed Yasir
Mohammed Yasir Mohammed Yasir غير متواجد حالياً
][ مشرف ][
][ سابق ][
AE-SOC

تم شكره 3 مرة في مشاركة واحدة
Mohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

Mohammed Yasir Mohammed Yasir غير متواجد حالياً
][ مشرف ][
][ سابق ][
AE-SOC

الصورة الرمزية Mohammed Yasir

مشاهدة ملفه الشخصي
تم شكره 3 مرة في مشاركة واحدة
Mohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقديرMohammed Yasir يستحق الثقة والتقدير

أيوه كابتن بيشتغل بس رح يكون بطيء شوي

تحياتي
التوقيع  Mohammed Yasir

Mohammed Yasir غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 24-04-2009, 04:35 PM  
  مشاركة [ 5 ]
الصورة الرمزية Cpt.Mohammed Alaa
Cpt.Mohammed Alaa Cpt.Mohammed Alaa غير متواجد حالياً
Airbus 4 Ever

Cpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Cpt.Mohammed Alaa إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Cpt.Mohammed Alaa
Cpt.Mohammed Alaa Cpt.Mohammed Alaa غير متواجد حالياً
Airbus 4 Ever

الصورة الرمزية Cpt.Mohammed Alaa

مشاهدة ملفه الشخصي
Cpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed Alaa يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Cpt.Mohammed Alaa إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Cpt.Mohammed Alaa

السلام عليكم

أدخل على الموقع ده و أختار Microsoft flight simulator 2004 و حتعرف حتشتغل و لا لأ و أيه اللى ناقصك لتشتغل جيداْ

https://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

تمنياتى لك بالتوفيق

تحياتى..
التوقيع  Cpt.Mohammed Alaa

Cpt.Mohammed Alaa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 24-04-2009, 07:43 PM  
  مشاركة [ 6 ]
الصورة الرمزية PILOT FUTUER
PILOT FUTUER PILOT FUTUER غير متواجد حالياً
العقلُ سيّدَ الجَسد.

PILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى PILOT FUTUER
PILOT FUTUER PILOT FUTUER غير متواجد حالياً
العقلُ سيّدَ الجَسد.

الصورة الرمزية PILOT FUTUER

مشاهدة ملفه الشخصي
PILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقديرPILOT FUTUER يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى PILOT FUTUER

لمعرفة ذلك
إضغط على الصورة التالية لفتح الصفحة :

ثم إضغط على الصورة التالية :

التوقيع  PILOT FUTUER
اللهم وفق جميع المسلمين والمسلمات في الإختتبارات
PILOT FUTUER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-05-2009, 03:35 AM  
  مشاركة [ 7 ]
الصورة الرمزية sudanair700
sudanair700 sudanair700 غير متواجد حالياً
KARKA

sudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى sudanair700
sudanair700 sudanair700 غير متواجد حالياً
KARKA

الصورة الرمزية sudanair700

مشاهدة ملفه الشخصي
sudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقديرsudanair700 يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى sudanair700

طيب انا عندى مشكلة وبتحصل فى الاونلاين بس ..المشكلة هى انو السيميولاتور بيقفل لوحدو ويجينى الديسك توب وكانه ماكانش شغال والحكاية دى بتحرجنى اوى والله وخاصة مع المراقبين...جهازى هو لابتوب compaq-pressario c300
1.6 البروسيسور ورامات 1 قيقا وعملت التست اللى فى موقع can you run it وكلو باس وذى العسل ياريت لو حد عندو نفس المشكلة يورينى..انا شاكك انو المشكلة فى الرامات بتعمل over flow وياريت تفيدونا يا اصحاب التجارب ودمتم سالمين.
sudanair700 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-05-2009, 03:49 AM  
  مشاركة [ 8 ]
الصورة الرمزية ZAZO
ZAZO ZAZO غير متواجد حالياً
][ مشرف ][
][ أقسام الطيران التشبيهي][

تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
ZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

ZAZO ZAZO غير متواجد حالياً
][ مشرف ][
][ أقسام الطيران التشبيهي][

الصورة الرمزية ZAZO

مشاهدة ملفه الشخصي
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
ZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقديرZAZO يستحق الثقة والتقدير
Welcome رد: انا عندى جهاز و مش عارف 2004 هتشتغل علية ولا,لا ارجو الدخول

السلام عليكم

أدخل على الموقع ده و أختار Microsoft flight simulator 2004 و حتعرف حتشتغل و لا لأ و أيه اللى ناقصك لتشتغل جيداْ

تمنياتى لك بالتوفيق

تحياتى..

تمام .. يعطيك العافية كابتن محمد
الموقع رائع .. وبيعطيك كل النصائح والمواصفات الأدنى والأفضل للألعاب
على كل حال .. لو كرت الشاشة عندك أعلى من 128 ميغا
إنت في السليم
بالتوفيق لك ..

تحياتي
ZAZO
التوقيع  ZAZO
سبحــان الله وبحمده سبحـان ربي العظيم
ZAZO غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-05-2009, 11:12 AM  
  مشاركة [ 9 ]
الصورة الرمزية فارس قاسم
فارس قاسم فارس قاسم غير متواجد حالياً
Syrain Arab Division

تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
فارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى فارس قاسم
فارس قاسم فارس قاسم غير متواجد حالياً
Syrain Arab Division

الصورة الرمزية فارس قاسم

مشاهدة ملفه الشخصي
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
فارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقديرفارس قاسم يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى فارس قاسم

انا هي نتيجة فحص جهازي:

التوقيع  فارس قاسم

فارس قاسم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

الكلمات الدلالية (Tags)
2004, الدخول, ارجو, انا, جهاز, علية, عارف, عندي, هتشتغل, ولا
Flight Simulator 2004