الموضوع: Boeing 747 vs Airbus a380
قديم 25-11-2011, 11:57 PM  
  مشاركة [ 72 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

بالطبع من ناحية اكفائة و العملية ف هى B747 اما بالنسبة لباقى الاشياء الاخرى من حيث الفخامة و عدد الركاب و جميع المميزات التى تمتاز بها الايرباص ف هى A380 ولكن انا شخصيا احب الايرباص لذلك ساحتار اير باص مع انى بدات فى الوقت الاخير اميل لحب البوينغ اكثر من اير باص لانها تركز على ان تكون الطائرة ذات حجم مثالى و رائع و رخيص و ذات اداء عالى فى نفس الوقت ولكن ما زالت A380 هى الافضل فى نظرى ولكن سوف اغيره عن قريب ان شاء الله
تقبلوا مرورى
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً