قديم 29-07-2009, 01:50 PM  
  مشاركة [ 14 ]
الصورة الرمزية gogoo
gogoo gogoo غير متواجد حالياً
][ مشرفة سابقة ][
][ الضيافة الجوية وسلامة المقصورة][

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقدير
gogoo gogoo غير متواجد حالياً
][ مشرفة سابقة ][
][ الضيافة الجوية وسلامة المقصورة][

الصورة الرمزية gogoo

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: نوران : معلومات مهمه جدا تهمكم كلكم للرايحين اى انترفيو فى الشركات الخاصه فى مصر

فعلا انا بجد دة انا حسيتة انا كمان بجد شكرا ليكى جدا . انا كنت عايزة اسال على حاجات انا ازاى ارد على الاسئلة الباردة و الغريبة الى هايسالوها ولو عندك امثلة وياريت ردودها وكمان انا كنت قراءت على المنتدى ان لو بنت شعرها طويل تؤصة دة انا هازعل على شعرى اوى . وكمان لازم اروح انترفيو بجيب و فورمال ؟ وهو فعلا المضيفة مش من حقها تتزوج الا بعد مرور 3 سنين من عملها . اسفة لو كنت طولت عليكى بس فرحت لما لقيتك طرحتى اجابات كنت دايما بفكر فيها . و ميرسى ليكى تانى

معلش اسمحيلي بالنيابه عن نوران هجاوب على بعض الاسئلة
بالنسبه لموضوع قص شعرك ده مش حقيقي فلو شعرك طويل يبقى عادي بس هما بيعرفوكي انك لما هتشتغلي هتلميه مش هتسبيه سايب
وبالنسبه لللبس اللي تروحي بيه الانترفيو لازم يكون فورمال ومش شرط يكون جيب يعني لو انتي محجبه عادي انك تروحي ببنطول بس برضه يكون بنطلون كلاسيكي مش جينز مثلا
يعني اللبس بتاع المقابله بيبقى تيير فورمال او بدلة فورمال
اما بالنسبه لموضوع زواج المضيفه فده على حسب عقود الشركات في شركات تقول ماينفعش الا بعد 3سنوات او بعد 5 واللي بتتجوز قبل كده بتدفع شرط جزائي
وهقول كلمه نوران والكابتن احمد موسى وناس كتيرة اوي هنا من اللي بيشتغلو بيقولها فعلا الضيافه مهنه صعبه وليها تضحيات كتيرة فعلشان كده اللي تدخل او يدخل المهنه دي لازم يكون مقتنع بيها 100%
وفي الاخير اتمنى اني اكون افادتك وبالتوفيق لك
التوقيع  gogoo
gogoo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس