قديم 20-10-2009, 11:21 PM  
  مشاركة [ 13 ]
الصورة الرمزية captain_medo
captain_medo captain_medo غير متواجد حالياً
كابتن طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
captain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

captain_medo captain_medo غير متواجد حالياً
كابتن طيار

الصورة الرمزية captain_medo

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
captain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقديرcaptain_medo يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: اجتماع هواة التشبيهي بالقاهرة , لمن يرغب بالحضور يوقع هنا

كلام جميل اوي كابتن ميدو
بس ممكن نعرف الوقت واليوم الخاص للميتنج
علشان اقدر اتفق مع اعضاء رابطة الاسكندرية

ان شاء الله ياكبتن هيكون الاربعاء الاسبوع اللي جاى ان شاء الله ولو معترضين على الميعاد اى وقت تحبوة بس مش يوم الثلاثاء لكن الى الان فهو يوم الاربعاء

انا اتمنى انى آجى
بس لو انت سمحت لى يا كابتن ميدو

تتمنى اية ياكابتن انت تنورنا ,, معانا اكيد ان شاء الله

انا انشاء اللة هاحضر معاكم الميتينج يا كابتن ميدو و اعمل حسابى معاكم فى الميتينج و الدعوة و شكرا على المجهود الرائع

ان شاء الله ياكابتن انت تنورنا ,,تحياتي

الله يوفقكم جميعا والله لسه راجع من اسبوع من القاهرة كان نفسي اصير معاكم ولكن خيرها بغيرها تحياتي المعطرة

خيرها في غيرها ياكابتن وتتعوض في ميتنج اخر ان شاء الله ,,تحياتي
captain_medo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس