قديم 25-05-2009, 08:51 PM  
  مشاركة [ 52 ]
الصورة الرمزية usama_prof
usama_prof usama_prof غير متواجد حالياً
Samo

شكر غيره: 0
تم شكره 9 مرة في 5 مشاركة
usama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقدير
usama_prof usama_prof غير متواجد حالياً
Samo

الصورة الرمزية usama_prof

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 9 مرة في 5 مشاركة
usama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقديرusama_prof يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: بمناسبه افتتاح القسم الجديد:أسهل و أبسط طريقه لعمل سينري حقيقي بصور من الأقمار الصناعيه,

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
تحياتي لكابتن الكبير مروان
اكيد طبعا يا كابتن الصوره مش هتظهر المباني مجسمه
بس الفكره انا اول ما حطيت السنري معجبنيش
بس انا عليت الأعدادات الخاصه بالجرافيك وعملت فيديو
بس طلع مش مظبوط عشان برنامج التحويل مكنش كامل
علي العموم الفيديو اهو وهذا بدون اضافه لايت بلوم
https://www.dailymotion.com/relevance...gyptcairo_tech
في الفيديو لا حظ الأخطاء في السينري
1)في جزء من منطقه التغطيه طلع ابيض مش عارف ليه علي الرغم من ان منطقه التغطيه مش كبيره (مطار القاهره شرقا الي تقريبا نهر النيل غربا)
2)بعض المباني الموجوده علي الكورنيش موجوده في المجري المائي للنيل نفسه
3)لون منطقه التغطيه غامق مختلف عن بقيه المناطق
علي الرغم ان ال DOWNLOAD RESOLUTION IS 1
4)انا استخدمت ال YAHOO MAPS بس الصوره دي قديمه اوي اوي اوي .. انا ساكن في مدينه نصر وجنب البيت عندي في ملعبين كوره ومول اما بطير عندهم بيكونوا لسه صحراء فهل تعتقد ان احنا نضيف صوره حديثه الي حد ما خصوصا ان المنطقه اللي حوالين المطار اتغيرت كتير
ممكن نلاقي حل !!!؟؟؟؟؟
انا عندي شويه اسئله
3)ازاي اضيف ال لايت بلوم ؟
منين اقدر احمل الطائره المستخدمه في الفيديو؟
وتحياتي ليك يا غالي
usama_prof غير متواجد حالياً