قديم 27-10-2011, 08:23 AM  
  مشاركة [ 4 ]
الصورة الرمزية libyan-ame
libyan-ame libyan-ame غير متواجد حالياً
][ مشرف قسم هندسة ][
وصيانة الطائرات

شكر غيره: 63
تم شكره 152 مرة في 124 مشاركة
libyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى libyan-ame
libyan-ame libyan-ame غير متواجد حالياً
][ مشرف قسم هندسة ][
وصيانة الطائرات

الصورة الرمزية libyan-ame

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 63
تم شكره 152 مرة في 124 مشاركة
libyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقديرlibyan-ame يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى libyan-ame
Welcome

جزاك الله خير يا اخي
ممكن تقولي في طريقه لو اشتغلت بيها في مجال الطيران في احدي الدول العربيه او الاوربيه اقدر بعدها اخد ال EASA ولا ماينفعش لان في مصر شغالين بنظام تاني خالص فلما بنسافر بره بنشتغل كفنيين مش مهندسين فهل ممكن اقدر وانا شغال فني اخد الكورس علشان اتعامل كمهندس وجزاك الله عنا خيرا

تحياتي أخي

يمكنك هذا، اي يمكنك العمل والدراسة في ذات الوقت، في بريطانيا يمنك العمل والتسجيل في المواد ودراستها في البيت وإجراء الامتحانات.

والله اعلم
التوقيع  libyan-ame
تفضل لزيارة مدونتي: My Aviation
libyan-ame غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس