قديم 29-12-2007, 04:12 AM  
  مشاركة [ 52 ]
الصورة الرمزية Rona
Rona Rona غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Rona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقدير
Rona Rona غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

الصورة الرمزية Rona

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Rona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: المقابلات الشخصية للعمل

ايييييييييييييييه في اييييييييييييييييه يامصعب انتا ورونا انا شميت ريحة مش ولابد وجيت جري قلت اكيد وراها مصعب ورونا مافيش غيررهم .. يالله كل واحد يروح بيتو لحسن اعملكم في وشكم 111 يالله بلاش هباب ..

هههههههههههههههههههههههههههه
والله يا كابتن مش أنا دة مصعب هوة الى كان عمال يقوم فيا وأنا عمالة أقولة بلاش يا مصعب كفاية يا مصعب الناس كرهو حياتهم بسببنا يا مصعب وهوة مفيش فايدة فية
شفت يا مصعب أخرتنا الكابتن حيعملنا عاهة مستديرة فى وشنا , يعنى ولا أنت حتتقبل وتبقى طيار ولا أنا حتقبل وأبقى مضيفة وحنبقى زى أبو رجل مسلوخة ويخوفو بينا العيال الصغيرة
التوقيع  Rona
A Dreamer Which her Dreams Never
come true
Rona غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس