قديم 03-05-2013, 10:46 PM  
  مشاركة [ 65 ]
فجر جديد فجر جديد غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
فجر جديد مازال في بداية الطريق
فجر جديد فجر جديد غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
فجر جديد مازال في بداية الطريق

بصى يا فجر الاسئلة كلها اسئلة عادية يعنى الى فاكراها منها ومعلش اعذرينى انا عملت النفسى من 5 شهور اسئلة زى انتى بتحبى مادة الرياضيات وانتى صغيرة بتحبى تسمعى المزيكا انتى مقنعة ولا لا ومش فاكرة الباقى بجد ولو معرفتيش معنى اى كلمة عادى ممكن تسألى المشرفة هما هيقلولك عادى جدا

بالنسبة للجروب ديسكشن لازم تتعاونى مع الجروب بتاعك وتسمعيهم وتديهم فرصة يشاركوا برأيهم وخليكى طبيعية جدا
وتبادلو الادوار فى ROLE PLAY يعنى الى مثل مرة مضيفة يعمل المرة الى بعدها راكب وهكذا عشان يبقى عندكم فرصه اكبر توضحوا حجات مختلفة فى شخصيتكم
أهم حاجه اليوم ده انك تكونى مرتاحة وواثقة بنفسك اليوم سهل والمشرفين طيبين ومتعاونين لما تتكلمى خلى صوتك واضح ومسموع للى فى اخر الجروب بتاعك وركزى مع الى بيقولوا زميلك عشان ده يوم العمل الجماعى فيما عدا ال PERSONAL INTERVIEW وانشاله يوم هيعدى وربنا هيوفقك
انتى امتحانك يوم 8؟؟؟

لا ازاي تقولي كده مفيش مشكله انتي مبتقصريش في المساعدة بالمعلومات انا بس كنت قلقانة من 70 سؤال في 15 او 20 دقيقة بس يعني الوقت هيقضي وكمان هل في كلمات معرفتش معناها هيردوا عادي يعني مش هيتضايقوا . .إن شاء الله يوم 8 ربنا يوفق الجميع إن شاء الله :)
بجد باداني انتي كلك ذووووق الف شكر :)
فجر جديد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس