قديم 27-05-2009, 02:35 AM  
  مشاركة [ 108 ]
الصورة الرمزية Shahrazan
Shahrazan Shahrazan غير متواجد حالياً
Corporate
Flight Attendant

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Shahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

Shahrazan Shahrazan غير متواجد حالياً
Corporate
Flight Attendant

الصورة الرمزية Shahrazan

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Shahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: شركة NileAir فى مصر

[QUOTE=Mai said;597971]hiii
y melwezza w pink skull w roka w sharhaaan .w 3alkooo gam3een ana y gam3aa bardo kont m3dma mn el net b2ly kteer awiii w kalmny mn asboo3 kda w adony m3ad bas ll2sf kan 3ndy fe exam ma2drtesh arou7 fa ra2ykoooom eh aklm tany a2olhom 3yza m3d wala astna a5ls el emt7nat,w b3den 3yza as2lkom kolko howa b3d ma 3arfty nafsk bl english ,el kalm kolo bl3arby wala fe 7gt bytlbo mnk t2olha bl 3arby ...ya3eny bt3t law wa7ed 3aksat dy ..sa2lk b eh 3arby wala english .w enty radety w eh .w bardo bt3t el ta7roosh el gensy nafs el mawdoo3 .
w el war2a elly targmtoha kant nafs el war2a wala by3'yroo w kant btklm 3n eh .
asal ana ro7t interview 2bl kda fe sherka adony war2a hebab kant sa3ba gdn ....w shokrn [/QUOTE]

هاااااااااااي يا جميل

ونورتي طبعا
وبالنسبه لسؤالك فعادي انا شايفه انك تخلصي امتحانات الاول وبعدين تتصلي لان في الاول وفي الاخر اللي عاوزه ربنا هيكون يعني لو ليكي نصيب فيها ان شاء الله هتشوفيه
فا مافيش داعي تتصلي دلوقتي لحسن ممكن تتصلي ويحددوا معاكي يوم ميبقاش مناسب
بالنسبه لك عشان الامتحانات لكن ده رايي ولكي ما تشائي أو ممكن تتصلي تعتذري وتقولي انك في فتره امتحانات دلوقتي ومثلا هتخلصي يوم كذا.....وبناءا عليه يحددوا معاكي معاد وبيتهايئلي ده الحل الانسب وانا سمعت انهم لسه عاوزيين ناس لحد شهر12 انا سمعت كده والله اعلم مش عارفه صح ولا لا انتي ممكن تتصلي وتسالي بنفسك هما فاتحيين التقديم لامتي ........
بصي يا جميل اما بالنسبه للانترفيو بتاعي فبيكون عرفي نفسك وده بالانجلش طبعا وبعدين بتتكلمي عربي عادي براحتك ......
وبعدين المعلومات اللي بسالوا عليها بالنسبه للاسره بتبقي بالعربي برضه يعني دردشه بسيطه وكمان مناقشه السي في بتاعك نقطه نقطه وده برضه بالعربي عادي .....
وبعدين عايزه ليه تبقي مضيفه وطبعا ده انجلش واكيد انتي هتبقي رايحه عارفه معلومات عن الاسئله دي.....
وشايفه ايه في نفسك ممكن ياهلك للضيافه .....
وبعد كده هتقري الورقه بس والله انا مش فاكره اوي هييا كانت عن اييه لاني عرفت جزء وجزء تاني لاء بس هييا كانت عن الخدمات )السيرفيس)....وبصراحه مش عارفه بتتغيير ولا لا .....وهيا مش صعبه اووي مستواها متوسط يعني المهم انك تقريها وبعدين تترجمي بالعربيه الفصحي فحاولي تتمرني علي اللغه كويس وبعدين ممكن يطلبوا منك تشييلي كلمه وتحطي كلمه بنفس المعني مكانها عشان يعرفوا انتي وصلك المعني ولا اييه ......
وبصراحه انا مش عارفه موضوع سؤال الراكب ده بيتسأل بالعربي ولا انجلش بس لاني الحمد لله ما اتسألتش عنه ......والاجابه بتختلف من شخصيه لاخري بس المفروض تشتكي الراكب لرئيسك (السوبر فيزر)......
يارب اكون افادتك
وبالتوفيق للجميع يارب وربنا معاكي في الامتحانات
وطمنيينا عليكي قريب عملتي اييه......
أختك رووكا

هاى يا مى .. ازيك يا روكا ..

بصى كلام روكا صح فى كل دا .. وعموما الرد بتاعك يكون فية ثقة بالنفس وانك متتهزيش من حتت ان حد عاكسك لان وارد جدا انة يحصل . فى سؤال التحرش الجنسى هالة سالت فية انا مش عارفة لية .بس هى بتسال انجليش وبعدين ممكن تقولة عربى بردو ... بس مظنش انو بيتسال يعنى سؤال التحرش الجنسى .....

القطعة كانت بتتكلم ((عن لكل شخص الحق فى ابداء مساعدتة للناس وخدمتةمش بالضرورة مقابل لها بالمال وبالشكل دا يعطى انطباع مؤثر . ))
هو نا مش فاكرة اوى كلامها بس دا تقريبا مغزى القطعة التانية من الورقة .. هو خلاكى تقرى اى قطعة يا روكا .؟؟؟؟؟
التوقيع  Shahrazan

Shahrazan غير متواجد حالياً