قديم 25-02-2008, 03:49 AM  
  مشاركة [ 14 ]
الصورة الرمزية لومى
لومى لومى غير متواجد حالياً
InFlight Service
Cabin Safety Member

شكر غيره: 0
تم شكره 4 مرة في 3 مشاركة
لومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيران

مشاهدة أوسمتي

لومى لومى غير متواجد حالياً
InFlight Service
Cabin Safety Member

الصورة الرمزية لومى

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 4 مرة في 3 مشاركة
لومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيرانلومى نجم متميز في خط الطيران
New4 رد: تحية خاصة جدا من القلب الى كل اعضاء قسم الضيافه

لومى الانسانة العزيزة علينا كلنا .. اناديك بإسم اعضاء القسم كلكم .. انك تنسي الي فات ..وكل اللي صار كان لعبة بايخة مننا اتمادينا فيها كثير وانتهى الموضوع وبدينا صفحة جديدة .. ولعلمك كل الي ذكرتي اساميهم مافي منهم احد زعلان منك بس انتي مكبرة الموضوع حبتين .. وصدقيني غلاوتك عندنا كبيرة ولها مكانة خاصة جدا في قلوبنا .. انا اول واحد يمتنى رجعتك قريب واتمنى انها فترة استراحة محارب .. وبترجحعيلنا ووقت ماترجعي تأكدي انو مكان موجود واكبر كمان .. وبعدين كيف بتنسي المنتدى اللي اعضاؤه سهرانين ليل نهار عشان نتايج مقابلاتك وحصولك على الوظيفة .. شركة الطيران الخليج اللي اخترتها ليك وقلتلك انها افضل من ناحية المميزات .. لأنو كل اعضاء القسم كأنهم شخص واحد اللي هوا انا وبختارلكم الافضل .. كيف راح تنسينا وتبعدي عننا واحنا معاكي في كل لحظة في عملك وقدام عينيك .. يهون عليكي جوجو ترجع وماتلاقيكي في القسم ؟؟ يهون عليك المشعللاتية الجهني ورونا ؟؟ بتهون عليكي المصيبة اللي الله حاذفها من السما ياسمين ؟؟ تهون عليكي سارة وديزيرت روز ؟؟ انا عارف اني اهون عليكي بس على الاقل باقي الاعضاء .. وانا اقولها على الملأ اهو لو غلطت عليكي انا آآآآآآآآآآآآآآسف ..وحقك عليا وابشري باللي يرضيك ياملح القسم

اولا وقبل كل شي اشكر ربي علي بقاء محبتكم لي في قلوبكم جميعا

وثانيا جزيل الشكر لكل الاعضاء الي شفت ردودهم علي وكلها غلاوة ومعزة صراحة ماتوقعت كده

بكل صراحة قررت الانسحاب من منتداي الحبيب وعزمت على عدم العودة والمشاركة
مرة ثانية مو لاني زعلانه من احد
خوفي كان علي زعلكم انتم مني

وخروجي من المنتدي لاني احبكم محبة فوق ماتتوقعوا
واتمني التوفيق والسعادة لكل عضو وعضوة
والله مني قادرة اكمل .........

دموعي خلاص غرقت الكيبورد
انا بكيت امس بكا والي ماتعرفوه عن لومي انه دموعها مررررة صعبة
وماهي بالساهل

بعد قبولي كمضيفه كان كل همي وقتها والي فكرت فية كيف
هتواصل معاكم من المنامة واتواصل مع حبايبى وافيدهم بكل ماتقع علية يداه

وامس ضاااع كل املي وتحطمت