قديم 31-03-2009, 10:05 PM  
  مشاركة [ 108 ]
sadnESS_heart sadnESS_heart غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sadnESS_heart له تواجد مميز في خط الطيران
sadnESS_heart sadnESS_heart غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sadnESS_heart له تواجد مميز في خط الطيران
افتراضي رد: شركة طيران جديدة اسمها سحاب فاتحة باب التقديم للمضيفات ومضيفين

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أحبتي في الله إن بعض الناس يتأفف من لجوء الناس إليه لقضاء حوائجهم ياجماعة بنبة للألف مرة محدش يبخل علي زملائة بمعلومة وكذلك بين الرسول صلى الله عليه وسلم( إياكم وكتمان العلم، فإن كتمان العلم هلكة) كلكوا هتشتغلوا بأذن الله الراح الأنترفيو يكتب الحصل معاة!!!!!! انا مش عارف المجال دة لية بالذات من زمان والناس تخبي عن بعض وفالأخر مش هتاخد غير المكتوبلك والله ولكن لو ساعدت زملائك ربنا هيكرمك ويفتح عليك من واسعة فايريت كلنا مانتاكسلش علي الكتابة وان كان كلة مشغول بس اطمأنان علي المرشحين وعلي اخواتنا انشاء الله ومحدش يزعل مني بس انا دايما بلاحظ الكلام دة من زمان ومن أعز الناس فأنا قولت أوضح الأمور شوية وانا عارف الكلكوا طبعا عارفين الكلام دة ومية ومية بس انا بأكد علي نفسي وأنفسكم. بسم الله الرحمن الرحيم وما أبرئ نفسى إن النفس لامارة بالسوء إلا ما رحم ربى إن ربى غفور رحيم صدق الله العظيم كما قال صلى الله عليه وسلم(من كان في حاجة أخيه المسلم كان الله في حاجته......) كما بين (ما زال الله في عون العبد ما دام العبد في عون أخيه) أخواني في الله أرجوا منكم المساعدة لبعضكم البعض فحسب .
sadnESS_heart غير متواجد حالياً