قديم 13-12-2008, 06:04 PM  
  مشاركة [ 8 ]
medo_52 medo_52 غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
medo_52 is just really nicemedo_52 is just really nicemedo_52 is just really nicemedo_52 is just really nice
medo_52 medo_52 غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
medo_52 is just really nicemedo_52 is just really nicemedo_52 is just really nicemedo_52 is just really nice
افتراضي رد: الي الاخوة الاعضاء و الادارين بدون زعل !

كلامك صح وعلى العين والراس يا كابتن احمد و والله انا مادخلت الفاتسيم وانا مش عارف حاجة فى اى حاجة وانت كنت عارف كدة كويس لان انا من قبليها ب6 شهور تقريبا وانا كنت كل شوية اكلمك واسئلك عن حاجات فى الفاتسيم وانت بعتلى شرح قعدت اربع شهور احفظ فية والله , انا لما اشتكيت من مراقب عشان الاسلوب اللى اتعاملت بية وعشان انا مسمعتش المراقب بوضوح لانى جديد ومش متعود زى ماقالى كابتن مروان على صوت الموجة والحمد لله مشتكتش من مراقب بالمرة لكن اى خطا كنت بعملة انى مكملش تعليمات المراقب يعنى التاور يقولى climb rwy hdg fl160 واكمل ارتفاع وانا بلف عشان اكمل الروت بتاعى وافتكر انك كنت بتراقب ساعتها ونبهتنى ان اللى انا عملتة دة غلط ووالله معملتش اى غلطة تانى بعديها غير غلطات فى الريد باك ودية اى حد ممكن يغلط فيها عشان مفيش حد مبيغلطش فى الريد باك وبعديها محصلش حاجة والله وانا كنت عامل رحلة للغردقة وكان كابتن عبدالرحمن هوا اللى ماسق مراقبة الابروتش وقولتلة كلمنى براحة عشان ميصدرش منى اى غلطات والحمد لله عدت الرحلة على خير من اى غلطات والحمدلله كابتن عبد الرحمن صديقى ونسيت اى خلافات حصلت فى الاول وبردة عاوز اقول حاجة يا كابتن احمد زى مابنطلب ان الطيارين يكونو قاريين وفاهمين كل حاجة كويس برضة بنطلب من المراقبين التعامل مع المبتدئين القارين الفاهمين التعامل معهم على انهم مبتدئين بحيث يتكلمو معاهم براحة عشان يقدرو يستوعبو كويس عشان هما مش متعودين على صوت الموجة زى اللى بقالهم سنين بيطيرو اونلاين انا مش بتكلم عن نفسى لان انا الحمدلله فى اخر مرحلة سماع المراقب بدقة بس انا بتكلم على المبتدئين بتوع دلوقتى واللى هيدخلو الفاتسيم ومش لازم نخوفهم من الاون لاين عشان الترافيك يزيد فى المنتطقة العربية كلها انشاءالله واسف على الاطالة .... تحياتى
medo_52 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس