قديم 09-10-2010, 12:13 AM  
  مشاركة [ 7 ]
الصورة الرمزية Cpt.Mohammed
Cpt.Mohammed Cpt.Mohammed غير متواجد حالياً
][Flight Simulator][
[[ FS Professional ]]

شكر غيره: 18
تم شكره 145 مرة في 73 مشاركة
Cpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

Cpt.Mohammed Cpt.Mohammed غير متواجد حالياً
][Flight Simulator][
[[ FS Professional ]]

الصورة الرمزية Cpt.Mohammed

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 18
تم شكره 145 مرة في 73 مشاركة
Cpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: هل تعانى من عمي الألوان ؟.... تفضل بالدخول

لو سمحت انا عندي أسئله عن الطيران وعايزه اجابات بس تكون مظبوطه لو في امكانيه ادرس طيران وانا محجبه وهل لو درست في شركات ممكن تقبلني ولو في اي اضافات من عندكم لو سمحت حد يساعدني؟؟؟؟؟؟ بليييييييييييييز

دراسة الطيران بتكون علي حساب الفرد ومش بتبقي فيه شروط تعجيزية , بالعكس بيسهلوا الأمووور علشان الربح الأقتصادي ( بس اكيد الامور العادية " كالحجاب مثلاً" , مش واحد يكون عنده مشكلة في الأبصار و يمشوا الأمور !! ) و لولا ان قوانين المنتدي بتمنع المشاركة بصور نسائية لكنت أرفقتك في ردي كام صورة لطيارين أناث بالحجاب ( علشان محدش يقولك لاء المحجبات مش بيدرسوا طيران ) , المشكلة في قوانين و لوائح بعض شركات الطيران اللي بترفض الطيارين الأناث المحجبات , بس ده ميمنعش ان فيه شركات بتقبل محجبات .. سواء في الضيافة او فالـ Flight crew , يعني الأكاديميات و مدارس الطيران معندهاش اي مشكلة اذا كنتي محجبة او لاء , المشكلة في شركة الطيران اللي هتقدمي الـ C.V و رخصك و أهلياتك للطيران فيها ..

اي سؤال او استفسار احنا أخوات .. أتفضلي بدون اي احراج اسألي :)

اشكرك اخي الكريم على الموضوع الجيد .

العفو عزيزي
لك مني كل تحية و تقدير
Cpt.Mohammed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس