قديم 12-02-2012, 03:39 PM  
  مشاركة [ 6 ]
الصورة الرمزية المحب لدين الله
المحب لدين الله المحب لدين الله غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

شكر غيره: 3
تم شكره 2 مرة في مشاركة واحدة
المحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى المحب لدين الله
المحب لدين الله المحب لدين الله غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

الصورة الرمزية المحب لدين الله

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 3
تم شكره 2 مرة في مشاركة واحدة
المحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقديرالمحب لدين الله يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى المحب لدين الله
Welcome

انا سعيد جدا لمرورك يا اخ المحب لدين الله مرة اخري بس ياريت تقولي اسم البطاريات اللي اشتريتها وازاي وصلتها بالسيارة ولو رحت اشتريها ققول للراجل الكهربائي عايز ايه بالظبط وايضا الشاحن اسمه ايه معلش اسئلتي كتيير بس استحملني واله من ساعة مجبتها وانا مش عارف اتهني علي ساعة معاها :] تاني مرة شكراااااااااااا علي المشاركة والرد

يا مرحب بيك اخى الكريم .....

اولا : طريقه الطلب :

عند طلب البطاريه عليك ذكر اسمها الذى سأذكره فلو مفيش إسأل عن بطاريه شحن نوعيه جيده لانه يظهر ان سيارتك محتاجه قوه كبيره , وعند طلب الشاحن عليك ذكر اسمه ولو مش موجود فعليك السؤال عن شاحن للبطاريه .... ويستحسن تخليه يشوف البطاريه علشان يعرف الشاحن المناسب .

ثانيا : البطاريه :

إسم البطاريه اللى انا اشتريتها : sunshine ولكن توجد انواع كثيره من البطاريات الشحن واسأل برضه ان كان موجود انواع افضل ...
السعر عندى : *12* للبطاريتان .

ثالثا : الشاحن :

إسم الشاحن اللى انا اشتريته : JIABAO ولكن توجد انواع كتيره من الشواحن . واسأل عن انواع افضل برضه .
السعر عندى : *15* للشاحن .
ولكن الشواحن كلها مش واحد .. يعنى فى شواحن توفر لك انك تشحن فى نفس الوقت بطاريتان , 4 , 8 , ....... إلخ

رابعا : طريقه التركيب :

يمكنك تركيبها بالطريقه العاديه " يعنى تحط البطاريه فى السياره ... ولما تفرغ البطاريه تشحنها وتحطها تانى ... وهكذا " وانا عملت بهذه الطريقه .

وإن شاء الله تتهنى بسيارتك .... واااااسف على القصور

واى مشكله اوسؤال انا فى الخدمه

فى امان الله
المحب لدين الله غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس