قديم 04-11-2008, 06:09 PM  
  مشاركة [ 28 ]
الصورة الرمزية رائد الأفكار
رائد الأفكار رائد الأفكار غير متواجد حالياً
VATSIM Senior Instractor

شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 2 مشاركة
رائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقدير
رائد الأفكار رائد الأفكار غير متواجد حالياً
VATSIM Senior Instractor

الصورة الرمزية رائد الأفكار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 2 مشاركة
رائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقديررائد الأفكار يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: كيفيه الاشتراك فى الفاتسم

انشاء الله نتقابل فى الجو بس عندى استفسار اخر انا بعمل الكونكشن مع الفاتسيم صحيح بس مش بعرف اكلم المراقب من مطار القاهرة اعمل اية ممكن عشان بستخدم اى طيارة و بكتب فى بيانتها انها مصر للطيران وهية مش بتكون عليها اللوجو ولا اية ولا لازم اكتب كل التفاصيل بالدقة انا احتارت ولاهى يومين ومش عارف اتقدم مع انى فابلت كام طيارة حولايا يعتى كنت فعلا اون لاين و على طول بتطلعلى مسج
weather updated using weather at heca ????

ارجو الرد و الافادة ياكابتن

شكرا للتواصل
بالنسبه لسؤالك الاول ، ببساطه إذا كان المراقب موجود هتعرف تكلمه إذا مكنش مش هتعرف ، إلا في حاله واحده إذا كان المراقب شغال Text بس يعني لا يرسل ولا يستقبل صوت في الحاله ده مش هتعرف تتكلم بالصوت
برضه شوف أي زر عندك بستخدمه للكلام أو Push to talk

بالنسبه لسؤالك الاخير ، هوه الصراحه غريب ، المفروض محرك الأحوال الجويه في السواك بوكس يعمل تحديث تلقائي / في إنتظار إجابه من الخبراء

مع تحياتي ،،،
التوقيع  رائد الأفكار
Abdelrahman M. Elfeky
Vatsim Senior Instractor I3
Vatsim Middle East ATC Training Director
رائد الأفكار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس