قديم 08-09-2010, 01:00 AM  
  مشاركة [ 32 ]
الصورة الرمزية sad girl 2
sad girl 2 sad girl 2 غير متواجد حالياً
نوران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

sad girl 2 sad girl 2 غير متواجد حالياً
نوران

الصورة الرمزية sad girl 2

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: مبروك لسنتر كونكوردللضيافة الجوية بالاسكندرية

برده انا مش بشجع اى حد يخش معهد ضيافه جويه وبشدد وبنصح لاخر مره الفلوس اللى هتندفع فى معهد الضيافه ده روحو خدو بيها كورس لغه تانيه ومع احترامى ليكى يامايا انا اسفه مقدرتيش تقنعينى لانى دخلت معهد ضيافه واصحابى المضيفات والمضيفين لما كانو بيعرفو كانو بيضحكو لان اساسا التدريب اللى بتاخدوه فى مصر للطيران تبع الشركه اللى بتقدمولها بتدرسو فيها كل حاجه
من اول التعامل على الطياره لحد المظهر للمضيف والمضيفه والامن والامان على الطائره والاسعافات الاوليه يعنى كده كده اللى هيخش المعهد فلوسه ضايعه فى الهوا وفى الاول والاخر الارزاق بايد ربنا سبحانه وتعالى ومش معنى ان صاحبتك اتقبلت فى ميدويست يبقا لازم الناس تخش المعهد انا اسفه ومع احترامى ليكى
المعاهد دى ملهاش اى لازمه وده رائيى الشخصى ال 3500 جنيه دول لو راحو اخدو بيها كورسات اى لغه تانيه بجانب الانجليزى الف مليون شركه هتطلبهم وبالنسبه بقا لاعلانات الشركات انا كل مابعرف ان شركه بتطلب باجى اكتب الاعلان والناس بتروح وبتقدم .......... ومش انا بس كل الناس هنا فى خدمتكم
وشكرا
sad girl 2 غير متواجد حالياً