قديم 23-12-2009, 10:09 PM  
  مشاركة [ 38 ]
الصورة الرمزية omar tarek
omar tarek omar tarek غير متواجد حالياً
coco pilot

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
omar tarek مازال في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى omar tarek إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى omar tarek
omar tarek omar tarek غير متواجد حالياً
coco pilot

الصورة الرمزية omar tarek

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
omar tarek مازال في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى omar tarek إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى omar tarek
افتراضي رد: دراسة (مهندس ) فني هياكل ومحركاتA&P

السلام عليكم اخواني جميعا احب احيكم في البدايه وكان عندي سؤال ضروري ياليت لو تردوا عليا

انا بس كان عندي سؤال لاني بصراحه تعبت جدا من كتر المعلومات والاقسام سؤال هوا دلوقتي انا مصري هل في جامعات هندسه طيران في مصر في في جامعه القاهره هندسه اول سنه اعدادي بعدين قسم طيران عل حسب علمي الي هوا هياكل ومحركات تقريبا باخد شهاده بكالريووس هل القسم دا زي ممابتقولوا نظري بس يعني لما اتخرج مش هلاقي شغل واشتغل في مجال هندسه عادي ولا ايه ولو الكلام كدا يبقى مين الي بيشرف عل الفنيين في هناجر الصيانه للطيارات !!انا بصراحه تعبت ومش عارف اعمل ايه مع العلم ان في معهد في امبابه بيدرس هندسه طيران اتوقع انه بيخرج فنين هل الفني دا الشهاده الي بيتخرج بيها زي المهندس ولا لأ وهل لو مقدرتش اشتغل في مجال الطيران اقدر اشتغل في حاجه تانيه ارجوكم تساعدوني لا ني بصراحه تعبت ومش عارف اعمل ايه وياريت لو في حد من مصر يساعدني جعله الله في ميزان حسانتكم انشالله واسف عل الاطاله
omar tarek غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس