قديم 20-07-2013, 06:27 PM  
  مشاركة [ 184 ]
الصورة الرمزية Pilot:Mohammed
Pilot:Mohammed Pilot:Mohammed غير متواجد حالياً
Çø Pilot

شكر غيره: 0
تم شكره 28 مرة في 12 مشاركة
Pilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقة
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Pilot:Mohammed
Pilot:Mohammed Pilot:Mohammed غير متواجد حالياً
Çø Pilot

الصورة الرمزية Pilot:Mohammed

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 28 مرة في 12 مشاركة
Pilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقةPilot:Mohammed يستحق الثقة
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Pilot:Mohammed

انا خلاص مسافر قريبا باذن الله الى امريكا و بدرس هناك انشاء الله. حتى اذا الاتحاد رسلتلي رسالة ما يهمني لان انا متأكد الرسالة اللي بعده بتوصل بعد فترة طويلة و اللي بعده اطول و بالاخير ما بتعرف اذا بيتم قبولك ام لا من بين المئات من المتقدمين.

انا اظن ان الاتحاد ما بترد علينا لاننا كذبنا عليهم و مجرد ما يلاحظون ان اوراقنا غير عن المطلوب بيتخلصون منها. و ايضا مذكور في اخر رسالة ان اوراقنا قيد المراجعة و بيتم الرد قريبا يعني المفروض لو اوراقنا مقبولة كان بيعطونا رد في نفس الوقت.

افضل حل لان الموضوع بجد زاد عن حده

انا كمان نويت السفر لامريكا فالقريب بدرس على حسابى وابقى حر نفسى وان شاء الله ربنا مش هيضيع تعب اى واحد

وعشان تحسين فرص العمل بعد الرخص حاخد تايب وارجع بلدى اخلص ورق الجيش واشوف رزقى فاى مكان

بالتوفيق ليك ياكابتن
التوقيع  Pilot:Mohammed

regulations are written in the blood of those whohave been lost in aviation

Pilot:Mohammed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس