قديم 30-12-2009, 06:58 PM  
  مشاركة [ 41 ]
الصورة الرمزية شاعرة الشمال
شاعرة الشمال شاعرة الشمال غير متواجد حالياً
شاعرة المنتدى

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
شاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

شاعرة الشمال شاعرة الشمال غير متواجد حالياً
شاعرة المنتدى

الصورة الرمزية شاعرة الشمال

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
شاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقديرشاعرة الشمال يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: خمس حركات تحبها المرأة

ربنا شرع الطلاق ولكنه ابغض الحلال عند الله
يا اختى الحياه الزوجيه مش مرد زواج على الورق علشان كدا في فتره خطوبه لازم الخطيب يتعرفه على خطيبته والخطيبه تتعرف على خطيبها سواء طالت المده او قصرت لازم الطرفين هيعرفوا طباع بعض كويس جدا وعلى اساسه يبنى الزواج او لا .
طبعا بيحصل اختلافات بعد الزواج بس مستحيل يكون في حب اسرى وترابط اسرى وينشأل عليه خلافات تولد الطلاق ولو تمسكنا بالكلمه وفكرنا التفكير الصحيح في الاولاد بجد هنرجع 180 درجه عن فكرة الطلاق .
الحياه الزوجيه مش مجرد شخصين ... الحياه الزوجيه عباره عن زوج وزوجه وبيت واولاد لو كل واحد فكره في نفسه داخل الاسره يبقى بلاش منه الزواج من اساسه

اخي العزيز

الزواج اساسه التفاهم ولا تقلي فترة خطوبة او مصاحبة لا اعترف بيها انا شخصيا

يعني كل تمثيل في تمثيل شخصية الواحد لا تظهر إلا بعد المعاشرة يعني في فترة الخطوبة كل واحد بيحاول يبرز ايجابياته فقط

يعني إذا إثنين غير مرتتاحين من غري السليم ان يصبروا على خاطر الأولاد

لأنهم سيتعذبون إسألني انا من الأفضل الفراق

يعني ابعد النار عن الكبريت يرتاحوا من بعض

الحياة الزوجية تبدأ بإثنين ثم 3 يعني إذا الأساس سليم

كل الفروع تعيش بحالة نفسية هانئة

انا ضد العيشة الغصب عشان الأولاد
التوقيع  شاعرة الشمال

رقص لنتذكر ..
رقص لننسى..
شاعرة الشمال غير متواجد حالياً