قديم 31-10-2008, 01:24 PM  
  مشاركة [ 137 ]
الصورة الرمزية مبتكر
مبتكر مبتكر غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

شكر غيره: 81
تم شكره 6 مرة في 4 مشاركة
مبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهمبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهمبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهمبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهمبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهمبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهمبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليه
مبتكر مبتكر غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

الصورة الرمزية مبتكر

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 81
تم شكره 6 مرة في 4 مشاركة
مبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهمبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهمبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهمبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهمبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهمبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهمبتكر رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليه
افتراضي رد: هل ممكن أزور الطيار في كبينة القيادة أثناء الطيران وأشاهد ما يقوم به؟

للاسف الكثير من المضيفين يتصرفوا من دماغهمم دون الرجوع للطيار

:(
يعني تطلب من المضيف او المضيفه يقولك لأ مع ان لو قابلت الطيار علي باب الطيارة و انت خارج و سألته حيرحب بيك

اتمني ان لو احد المضيفين قرأ هذه الرسالة انه يستأذن الطيار بدل ما يتصرف من عنده لانه بيمنع امنيه يتمناها شخص

و للعلم لما تطلب قول انا عايز أسال الطيار علي حاجة
حيجي المضيف يقولك اسالني انا انا عندي خبرة و اقدر اجاوبك اساله اي حاجة المهم انه ميعرفش يجاوب و يندهلك الطيار او يخليك تكلم الطيار

تحياتي

أضم صوتي لصوتك وإن شاء الله المضيفين يكونون على اطلاع بهذا الكلام
مبتكر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس