قديم 13-06-2010, 07:16 AM  
  مشاركة [ 20 ]
schumacher schumacher غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
schumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهschumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهschumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهschumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهschumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهschumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهschumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليه
schumacher schumacher غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
schumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهschumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهschumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهschumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهschumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهschumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهschumacher رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليه
افتراضي رد: تعبت من التفكير تحطمت نفسياً اجل الموضوع يهمك ,,

السلام عليكم
والله انا مشكلتي قريبة من مشاكلكم
انا عندي 27 سنة ولسة في الفرقة الثانية كلية تجارة يعني مستقبلي بايظ
ومعنديش فلوس سوى شقة في مصر فكرت اني ابعها وادرس الطيران بس انا خايف اني ابعها ومحصلش شغل ويبقى زي مثل عندا كأنك يا ابو زيد ما غزيت وابقى خسرت كل حاجة هو انا سمعت ان في دراسة في الفليبن مدرسة معترفة من ICAO بتدرس وسكن واكل وشرب بتقريبا 200.000 جنية دي خلتني افكر في الموضوع جديا بس انا مش عارف اعمل ايه لو في حل قلولي علية وانا معاكم في اي حل
وربنا يوفق الجميع
schumacher غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس