قديم 13-03-2010, 07:32 PM  
  مشاركة [ 4 ]
الصورة الرمزية Cpt.Mohammed
Cpt.Mohammed Cpt.Mohammed غير متواجد حالياً
][Flight Simulator][
[[ FS Professional ]]

شكر غيره: 18
تم شكره 145 مرة في 73 مشاركة
Cpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

Cpt.Mohammed Cpt.Mohammed غير متواجد حالياً
][Flight Simulator][
[[ FS Professional ]]

الصورة الرمزية Cpt.Mohammed

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 18
تم شكره 145 مرة في 73 مشاركة
Cpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: محادثات الطيران VFR و IFR بين الطيارين و المراقبين - التبليغ عن الموقع -

عودا أحمدا أخى الكريم كابتن محمد .. والله الواحد أفتقد مواضيعك وشروحاتك الجميلة ديه ..

ياريت ماتغبش علينا تانى كدة .. ولعل المانع كان خير .. دمت فى أحسن حال

أشكرك أخي العزيز ..
و أسف علي الغيبة .. تمنياتي لك و لأسرتك بدوام الصحة و العافية

كابتن محمد بجد مش عارف اقولك اية

موضوع بسم الله ماشاء الله متكــــــــامل بمعنى الكلمة زي ما عودتنا في كل مواضيعك

اشكرك على الشرح الجميل

بس في خطأ املائي صغير اسمحلي اصلحهولك

اعتقد SHORT FINAL الثانية يجب ان تكون LONG FINAL مش كدة؟

اكيد من كتر الكتابة ربنا يغينك ويوفقك يا كابتن

تسلم ايدك حبيبي
...............

حبيبي كابتن أحمد سلامة .. واحشني يا راجل
هو انت لقيتها أتنين Short Final و صححتها ؟؟؟ - أصل انا مش فاكر كتبتهم ايه , بس هما ساعة ردي عليك دلوقتي
اقتباس: الـ SHORT FINAL هو ان تكون المسافة من الطائرة حتي نقطة ملامسة العجلات للمدرج 4 ميل بحري , و الـ LONG FINAL هو ان تكون المسافة 8 ميل بحري فيما اكثر ..

مش عارف بقي اتلخبطت انا و كتبتهم 2 Short long و أنت صححتهم , او هما كدا زي ما انا كاتبهم و انت اللي أتلخبطت ...

ع العموم Long life 4 u ...

هبقي أكلمك ع الخاص عشان عايزك ف موضوع كدا
التوقيع  Cpt.Mohammed
Mohammed Sayed
Flight Dispatcher

INGIN Airways Cairo Hub Manager
IVAO Simmer

Cpt.Mohammed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس