قديم 25-02-2010, 02:06 AM  
  مشاركة [ 423 ]
الصورة الرمزية eslam taher
eslam taher eslam taher غير متواجد حالياً
مساعد طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
eslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقة

مشاهدة أوسمتي

eslam taher eslam taher غير متواجد حالياً
مساعد طيار

الصورة الرمزية eslam taher

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
eslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقةeslam taher يستحق الثقة
افتراضي رد: مصر للطيران تطلب تعيين مضيفات ومضيفين

هههههههههههههههه
عجبني قوي اخر سطرين
وبإذن الله رنا يوفقك ويكون يوم امتحانك قريب

بص ياسيدي هو السؤال الوحيد اللي اتسأل ده قاله بالعربي
المقابلة كلها كانت بالعربي (بس ياجماعة ماتاخدوش كلامي مقياس) لأنه ممكن اي انترفيو تختلف عن التانية

البراجراف كان تلات براجرافات صغيرة وانا قريت لحد نص البراجراف التاني
وبالعكس مكانش فيه اي اكسبريشنز صعبة هو البراجراف اصلا كان بيتكلم عن الاهرامات
وكان بيتكلم عن الفراعنة والملوك والأهرامات وكده يعني هو بس كان عايز يعرف الأكسنت بتاعتي عاملة ازاي في الانجلش وانا الحمد لله في النقطة كويسة الى حد ما

وميرسي بجد ياجماعة على دعواتكم
وربنا يوفقكم كلكم يارب

great wallahi bgd .. zay ma kont motawake3 aham 7aga heya el accent :S 3ashan bgd we couldn't established well at school from the start :S:S msh besababna eza kan el modares kan bey2ol balawy .. mesh kolena tab3an most of us ma 3alena ..bas tamenteene wallahi :D we rabena yesma3 menek keda we yetla3 orayeb la7san ana shamem re7et kas el 3alam bgd wallahi LoL :S:S rabena yestor we isA keda bgd ala2eeke yoom el 7ad bettamenena ..we ba3d el medical tege te2olelna 3ala ur CODE isA isA isA ya rab:onlinelong :
eslam taher غير متواجد حالياً