قديم 28-11-2009, 09:05 PM  
  مشاركة [ 280 ]
الصورة الرمزية suri
suri suri غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
suri مازال في بداية الطريق
suri suri غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

الصورة الرمزية suri

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
suri مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: اعلان مصر للطيران للضيافه بنات جديد بتاريخ 11-10-2009

السلام عليكم
ازيكم كلكم ومتأسفة على التاخير بس كان عندى ظروف مكنتش بدخل
الاول انا متشكرة اوى لكل اللى سالوا عليا وميرسى اوى اوى ليكم
وانا عاوزة احكيلكم على اللى حصل فى مصر للطيران
انا لما رحت الانترفيو كنت متاخرة شوية عشان المشوار كان صعب عليا وكده
بس بصراحة مستر حسنى ده كان زوء معايا جدا .. ومأليش اى حاجة على التاخير
بس الاهم انى رحت فى يوم كان يوم غريب اصلا لان هناك عرفت ان الانترفيو بيبقى كل يوم خميس او لية يوم معين فى الاسبوع بس على حظى انا كنت فى يوم غريب معرفش لية يعنى من ناحية كل حاجة من ناحية الناس اللى كانوا هناك من ناحية البنات من ناحية اللجنة
لانى اول ما رحت لاقيت حوالى 20 بنت فى منهم دخل انترفيو وطلعين مستغربين اللى حصل وفى لسة مش دخلوا ... يعنى فى بنات قالوا اننا دخلنا الانترفيو اللجنة عاملتهم بقلة زوء واخر بواااخة وقالهوهم اول ما دخلوا اقرى القطعة بس كده وخلاص من غير اى كلمة تانية
يعنى تخيلى انتى داخلة انترفيو الهدف منه انهم يتعرفوا على شخصيتك وكده تلاقيهم بيسالوكى يقولك ( اقرى القطعة ) اول كلمة فى وشك كده من غير اى كلام تانى وبعد ما تخلصى يقولك اوك متشكرين مع السلامة
دى اول واحدة سالتها عملتى اية كانت قاعدة معايا على التربيزة فى الكاففتريا
وكمان كان فى بنات لابسين بنطلونات وعملين شعرهم كيرلى ومعاهم راجل كده شكلة شغال هناك دخل قبلهم معرفش الله اعلم دخل عمل اية للجنة وطلع او قال اية وبعدين لاقينا البنتين دول وبكل استهتار وفى لبان فى بئهم داخلين الانترفيو يضحكوا واخر (......) مقدرش اقول غير كده عنهم . ودخلوا سوا يعنى بنتيت دخلوا انترفيو واحد مع بعض الله اعلم ازاى
وكمان حاجة ودى مهمة اوى
كان فى بنت هناك بصراحة يا جماعة مش عارفة اقولكم اية بالظبط كانت عبارة عن طول زيادة عن اللازم ووزن زيادة عن اللازم يعنى شكلها من الاخر لاتنفع ببصلة اوك بس معاها والدها لواء فى الجوية والحمد الله طلعت تقول لاصحابها نجحت وهعمل كشف طبى معرفش عرفت النتيجة فى يومها اززززززززااااى ..اوك واخدين بالكوا *_^
وكمان حاجة العن واضل
ان الجيب كل ما تكون اقصر كل ما تكون مدة الانترفيو اطوووووول
ودى المعلومة اللى مكنتش اعرفها بجد فى مصر للطيران واللى كنت فاهما غلط من المضيفات اللى هناك .
لان البنات اللى لابسهم عادى يعنى اللى هو المفروض المطلوب جيب سكيرت وشميز عادى ابيض وجاكت وكده كانت فرصتهم وحشة اوى
لكن البنات اللى كانوا ببلوزات مفتوحة من فوق اووى والللى الجيب بتاعهم مشمئز والله بكل صراحة كانوا بيقعدوا فى الانترفيو بتاع ربع ساعة
واخر حاجة عاوزاه اقولهلكم يا جماعة انى لسة معرفتش نتيجة الانترفيو بتاعى لانى مقروفة بصراحة اشتغل فى شركة كده وانا بأذن االله بعد اللى شفتوا هيعمل زى ( ياسمين) واقدم فى شركات اللى بتقبل المحجبات ^_^
ودى يمكن اكتر حاجة استفادها من اليوم ده يعنى انا لو عرفت انى قبلت
ان شا الله مش رايحة لا كشف طبى ولا بطيخ
ابقى خدينى معاكى يا (ياسمين) نقدم سوا فى الشركات السعودية واللى بتقبل محجبات ^_^
وانا اسفة لو طولت عليكم بس حبيت احكيلكم اللى حصل بالظبط
والله اعلم انى حكيت كل كلمة حقيقية
وش معنى كده ان الشركة وحشة بس الله اعلم يمكن انا رحت فى يوم غلط
او يمكن كان فى حاجة غريبة فى اليوم ده لانه بجد مكنش طبيعى وده مش رأيى لوحدى ده كذا بنت هناااك
وفرصة سعيدة للى مقدمين فى مصر للطيران
وتانى ميرؤسى لكل اللى سالوا عليا وحبوا يطمنوا عليا ^_^
و
التوقيع  suri
suri غير متواجد حالياً