قديم 11-11-2009, 08:08 PM  
  مشاركة [ 181 ]
عصام اسماعيل عصام اسماعيل غير متواجد حالياً
00000000

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
عصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقدير
عصام اسماعيل عصام اسماعيل غير متواجد حالياً
00000000

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
عصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقديرعصام اسماعيل يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: رابطة هواة الطيران التشيبهى بمحافظة الاسكندرية_ Alex- simuletor

مع احترامي لحضرتك

محدش بيسرق افكار حد كل واحد بيقول الرؤية اللي شايفها وممكن تتشابه مع حد غيرك ده مش عيب
كابتن ايمن وكابتن محمد المفروض تشكرهم لانهم استمروا في تنظيم المقابلات رغم انشغالك مش مهم المكان فين ولكن مهم اوى الاستمرار لانى ده هتبقى ربطة الوصل ما بين الناس في الرابطة
افترض انه كابتن ايمن وكابتن محمد مش موجودين وحضرتك مش فاضي
طبعا هتتلغي المقابلات ويبقى عملنا ايه ؟؟؟
انا شايف انه محدش اناني خالص وبلاش نكبر المواضيع ونقول ده سرق وده رئيس الرابطة
وخلينا ناخد الموضوع ببساطة من غير ما نعقد الاعضاء في حضور الاجتماعات عشان الموضوع يستمر
ما سالتش نفسك سؤال هيقولوا ايه الكباتن الجداد لو حبوا يشتركوا معاكوا ؟؟؟
لما يلاقي حضرتك بتتخانق معاهم
ببساطة هيقولوا ايه ياعم ده كلام فاضي بلاش منها احسن وبلاش مشاكل
لانى كل واحد مركز على حبه لهوايته وليس التفرغ لمناورات بـ اف16 مع الاعضاء
الاحسن من وجهه نظري خيها زي ما قولت لك ببساطة
والاحترام المتبادل من غير مشاكل وخناق
واهم شيء نشبع هوايتنا اللي كلنا بنحبها وداخلين لها مخصوص هنا

شكرا تحياتي

ركزت حضرتك على الخناق
وماشفتش انى بقول انا ما طلبتش حد يلغى ميعاد بس يكون فى تشاور و تمنيت لهم الخير ولكننى ابعدت ولم تعد تصلنى اى تنويهات للمواعيد ام اصبح الموضوع فرض سطوة وعنجهية كسائر نشاطتنا كان لازم اخد موقف
اما عن سرقة الافكار فهى موجودة ولدرجة انة صدر لها قوانين حماية ولا حضرتك مش متابع
وانا لم اتخلى عن الاحترام من الاول لانى لا اعرف اتعامل الابة
موقف حضرتك فية تحامل علي
وانا من اول المشكلة تركتها لهم ولكن كان لابد طرح الموضوع بكل وضوح

وبلمناسبة هذا اخر رد لى فى هذا الشأن وقد طرحت الموضوع بكل امانة ومن يريد ان يبدى رأئية فليتفضل ولكننى اسف لن ارد فأنا بعيد عن الموضوع كليآ
واتمنا للجميع التوفيق..... مشكورين
التوقيع  عصام اسماعيل
عصام اسماعيل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس