قديم 01-10-2009, 04:32 AM  
  مشاركة [ 72 ]
الصورة الرمزية طيـ المستقبل ــار
طيـ المستقبل ــار طيـ المستقبل ــار غير متواجد حالياً
][ .. مشرف أقسام .. ][
][ الصور والأفلام ][

شكر غيره: 48
تم شكره 121 مرة في 63 مشاركة
طيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقدير
طيـ المستقبل ــار طيـ المستقبل ــار غير متواجد حالياً
][ .. مشرف أقسام .. ][
][ الصور والأفلام ][

الصورة الرمزية طيـ المستقبل ــار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 48
تم شكره 121 مرة في 63 مشاركة
طيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقديرطيـ المستقبل ــار يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: مشروع نقل جرافيك الاكس لل 2004 ( لخبراء المحاكيين فقط !!!)

فكرة لازم تنفذ ياكابتن بس احنا عايزين نبدأ من الاول مش من الاخر يعني موضوع التقفيل ووضع الملفات في برنامج يتسطب انا شايف ان دية المفروض تكون اخر مرحلة لاننا عندنا مراحل كتيرة هتاخد وقت لتكون على اجمل وجة ونقدمها للاعضاء يعني ان نقلل ريزوليوشن التكستشورز للصحراء ثم احد يرفع لنا ملفات برنامج rex ونبتدي نطبق الطريقة زى ما قال العضو اللي في المنتدى الاجنبي وطبعا دية محتاجة خبير او حد بيقدر يستخدم البرنامج المخصص لية ودول هيكونو اهم مرحلتين بعد ذلك لو قدرنا نطور من السيم اكثر وكنا قادرين على دة هنعملة واذا ماكنش باستطاعتنا سنصدر النسخة الاولى من المشروع ونبتدى نفكر لاعادة تزويد المحاكي 2004 بالجرافيك ونصدر تحديث وهكذا ,, ارجو ان تكون فكرة موفقة ومقنعة ,,تحياتي

باذن الله سوف نعمل افضل شيء للمحاكي ...

وعندما تجهز كل الاشياء أنا أستطيع أنا أعمل ملف التسطيب لانه عندي خبره بهذه الاشياء
وأنا راح أجلس أحاول القي شيء جيد في الاكس واستطيع نقله للـ 2004
التوقيع  طيـ المستقبل ــار

طيـ المستقبل ــار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس