قديم 17-08-2009, 03:19 AM  
  مشاركة [ 14 ]
الصورة الرمزية (((AIRBUS)))
(((AIRBUS))) (((AIRBUS))) غير متواجد حالياً
!!{{(ملك الشرق)}}!!
VIP MEMBER

شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 6 مشاركة
(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

(((AIRBUS))) (((AIRBUS))) غير متواجد حالياً
!!{{(ملك الشرق)}}!!
VIP MEMBER

الصورة الرمزية (((AIRBUS)))

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 6 مشاركة
(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير(((AIRBUS))) يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: الحمد لله نجحت فى امتحان الانجليزى وباقى المقابلة النهائية

اخوتي الغاليين ورد الجنة والاستاذ باسم الشناوي انا اللي دمعتي نزلت والسبب انا كمان بطمح اني اكون مضيف جوي والحمد لله عندي المقومات المبدئية جسمي ممتاز وطولي مناسب ولغتي فوق ال60% ومستعد للدخول في مجال الضيافة لاني بحبها بس لما شفتك نجحت وفرحان حسيت انو انا اللي نجحت وانو انا اللي مكانك هلا سدقني انا بحس بالشخص اللي قدامي ولما شفت كتابتك حسيت بيك علامات الفرح والسعادة كانت باينه على كلمات موضوعك الجميل وانا بهنيك من اعاق قلبي وان شاء الله عقبالي يارب لما انقبل مضيف جوي في طيران ناس ادعولي

الف الف الف الف الف مليووووووووووووووووووووووووووون مبرووووووك فرحتلك والله العظيم يا خيو
خيك عمرو
التوقيع  (((AIRBUS)))
(((AIRBUS))) غير متواجد حالياً