قديم 25-05-2009, 01:48 PM  
  مشاركة [ 1136 ]
الصورة الرمزية The ZeeR
The ZeeR The ZeeR غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
The ZeeR يستحق التميز
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى The ZeeR
The ZeeR The ZeeR غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

الصورة الرمزية The ZeeR

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
The ZeeR يستحق التميز
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى The ZeeR
افتراضي رد: [BAE Systems] الشركة البريطانية للطيران والفضاء - أختبارات القبول

وربي انكم من جد فاضيين ومسخره لاني من جد مني من الموارد البشري ة ولا شيء بس حقيقي انتو الاتنين لو كلاس ومتخلفين والدليل كلامكم واكيد abc قاتلكم من الحش لانكم بالفعل عديم الاحساس
والتقدير
يا غبي انتا وهوا يا بدوي ياللي اصلكم قطاع طرق ما قد فكرتم في اصولكم اكيد قطاع طرق بالراحه
مالكم جزور تشرف يا انكم بياعين قات او انكم عايشين عاله
على العموم ما علينا من اصلكم اللي ما يشرف
المهم

انتا اثبتلي غبائك الدائم ويبغالك تاكل زعتر كل يوم بس مو من فوق لا انتا عارف من فين
عشان توصل المعلومه اسرع بعد كده وبالنسبة للوقت يا غبي تراااه زياده ولمن يقولك 15 دقيقه معناه يبغو ناس مفتحين وفاهمين يخلصو الموضوع في 15 دقيقه
وبالنسبة للمقابله يا غبي
ماهو زنب الناس انها تكتشف الغباء فيك لانو الغباء يبان من كلام الانسان
يا غبي
يا غبي
ياغبي للمره الثالثة عشان تتاكد
المهم مني فاضيلك ولا راح ادخل المنتدى دا تاني لانو مافيه غيركم يا فاضيين اللي تجلسو تكتبو
وتردو
عبيط مركز وفئة دمك ابيتو ههههههههههههههههههههههههه بيييييييييييييييييييييض انتا يا مان

بسم الله الرحمن الرحيم
قال الله تعالى:
(ولا تنابزوا بالألقاب بئس الاسم الفسوق بعد الإيمان ومن لم يتب فأولئك هم الظالمون ")

" يا أيها الذين امنوا لا يسخر قوم من قوم عسى أن يكن خيراً منهم ، و لا نساء من نساء عسى أن يكونوا خيراً منهن ولا تلمزوا أنفسكم ولا تنابزوا بالألقاب بئس الاسم الفسوق بعد الإيمان ومن لم يتب فأولئك هم الظالمون "

أنا أقول الله يهديك ويصلحك... ومثل ما قال الأخ حسين المشكله بينا وبين abc ومن الغريب جدا أن تتهجم بهذا الشكل... ولكن هذا يؤكد صحة كلامي بأنك هو نفسه abc او زميله في العمل.

وأنا أقول كرموا نفسكم يا شباب ولا تردون عليه، وعشان ما يطلع الموضوع خارج مساره وللمعلوميه يا أخ ... أنا ماني بدوي ولو كنت بدوي برضو بعتز بأصلي ولا برضى أتكلم على أحد بالأسلوب الي قلته.

أتمنى من الإخوة الي انقبلوا يستمرون التواصل الفعال في الموضوع حتى يستلموا العمل، وتمنياتي لهم بالتوفيق
التوقيع  The ZeeR
The ZeeR غير متواجد حالياً