قديم 28-01-2009, 01:07 PM  
  مشاركة [ 35 ]
egypt_joy egypt_joy غير متواجد حالياً
أصــلــي

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
egypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليه
egypt_joy egypt_joy غير متواجد حالياً
أصــلــي

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
egypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليه
افتراضي رد: مصر للطيران تحذف من قاموسها كلمة " واسطة "

ياجماعة انتوا بتتكلموا في حاجة موجودة اصلا من اكبر راس في البلد لحد الموظفين الكبار
يعنى معلش كمثال زي ما ذكرتوا امثه ابن وزير ما لا داعي لذكر اسمه ابنه كان بيشتغل في شركة انا كنت شغال فيها وبياخد راتب 16000 جنيه مصري وللعلم ان الشركة اللي كنت شغال فيها استثمارية ملهاش علاقة بالطيران خالص وهو بكاروليوس تجارة ومعندوش خبره نهائي
وغير كده الامثله كتير حتى انا مثلا (عشان ميبقاش حد احسن من حد) لولا عمى بيشتغل في رياسة المجهورية في منصب مميز مكونتش دخلت المطار وصورت واتجولت فيه ولا كانى سيادة الوزير / احمد شفيق والناس كلها تضربلي تعظيم سلام
الخلاصة مصر فيها وسايط وكوسه اكتر من اي مكان تانى
وللعلم انا كنت مرة بستنى صحبتى في المطار وكلمت قريبي هو بيشتغل لواء في القوات الجوية (من ابناء الرئيس ) وانتو عارفين بيتعاملوا ازاي ....المهم رحت معاه المطار في مكتب في صالة الركاب 2
اسمه مكتب الوسايط على ما اذكر واسم المكتب صريح اوى دخلنا اتكلم في تليفون وجه واحد خدنا ودخلنا لحد انبوب الركاب tubes اللي بيشبك في الطيارة
معلش مصر بلدنا بنحبها مفيش كلام ..... لكن الحق يقال الوسايط موجودة فعلا
egypt_joy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس