قديم 16-12-2008, 11:05 PM  
  مشاركة [ 10 ]
الصورة الرمزية Moemen
Moemen Moemen غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

شكر غيره: 0
تم شكره 32 مرة في 9 مشاركة
Moemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقدير
Moemen Moemen غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

الصورة الرمزية Moemen

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 32 مرة في 9 مشاركة
Moemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقديرMoemen يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: الحمد لله - انتهيت من المقابلة الشخصية و الأختبار العصبي للألتحاق بكلية مصر للطيران

هاي يا مومن
ازيك و مبروك عليك بس انا عايزة افهم انت مقدم من شهر 8 كان في اعلان ولا دة الاعلان اللي كان 5-11 كان علي الايميل دة [email protected] بس محدش اكلم , بس اكيد كل الاسئله دي كانت بالانجليزي .....
, وايه حكاية 300,000 دي و
يا ترا قالولك المرتب ولا لا و انت مالخبتش خالص في الكلام واما سائلوك حاجه مش عارفها سكت ولا عملت ايه و شكراااااااااااااااااااااااا
هاي يا vodaz ممكن تقولي بردو قالولك اية

شكراً لكم جميعاً علي مروركم
يا أخت مي, الأعلان كان بخصوص التوظيف
لكن انا كنت في مقابلة بخصوص ادراسة

لكن الأسئلة لم تكن بالأنجليزية, هم فقط طلبوا مني التحدث بالأنجليزية امامهم لبعض الوقت للتأكد من نطقي

الـ 300.000 هي سعر الدراسة و يعتبر الأن سعر جيد و مشابه لجميع اماكن الدراسة
بس لو سؤلت شئ و لم أعرفه, يفصل اني أسكت
هما مش عيزين اجابة صح, لكن عايزين يشوفوا شخصية من أمامهم, و هل يقول أشياء لا يعرفها و لا لأ ؟

مرتبات الوظيفة نفسها, كما سمعت تتراوح بين 10 و 15 ألف

والله أعلم

Moemen غير متواجد حالياً